TJ

Alla inlägg under februari 2010

Av tj - 22 februari 2010 23:06

Hej Hej.  Idag har det varit mycket ute.Vaknade lite tidigt men vadå det blir så ibland.  Det var på med varma kläder ungerfär vid 1:00. Jag var ute i minnst 2 timmar för att jag har värsta snöhögen i min trädgård. Efter det var jag helt slut kallt var det ochså, fick nog mycket snö i skorna hihi    

Efter denna kalla dagen så ser jag fram emot S       tockholm på fredag. Det ska bli så kul ¨ om ¨ det inte är snöstorm då.     /T

Av tj - 21 februari 2010 10:00

  

Nu är det sportlov    och därför så tar jag lite ledigt denna vecka eftersom jag ska åka bort. Just nu är jag på landet och såhär mycket snö har det kommit. Blev en liten skotta dag, hehe. Hoppas alla får ett riktigt bra och trevligt lov.  


      


Här ser ni mig hoppandes i snön.  Vi ses  / J         

Av tj - 15 februari 2010 23:08

Nu är det bara denna veckan kvar sen är det faktiskt lov   


Jag har haft några tuffa dar nu men det är bara att köra på in i det sista så man kan ha det ledigt senare. Idag hade vi den korta dagen i skolan som slutade 13.10 Jag gick hem för att ta itu med lite saker och sedan var jag med en kompis. Vi satt mest vid datorn, sen gick jag hem och gjorde lite av varje.


Kl. 21.00 började en film som jag tittade på fram tills nu, jätte bra film tyckte jag att det var. Hoppas ni mår bra annars och hejdå


  /  J 

Av tj - 15 februari 2010 18:49

Hej hej. Idag gjorde vi omelett på hemkunskapen, det var enkelt och gott så jag kommer nog göra det själv hemma ibland   Jag ser fram emot denna veckan eftersom sen närmar sig lovet med stormsteg.
Det ska blir riktigt skönt med lite ledighet efter alla veckorna. Det känns iallafall som många veckor. När man tycker att veckan ser tråkig ut så får man helt enkelt hitta dom roliga bitarna, det tänker jag göra. Då kan man ha roligt även fast det är en jobbig tistag eller något sånt.

På lovet så slipper man allt pluggandet och det är   



                                     /T       

Av tj - 14 februari 2010 21:55

Ännu en helg avklarad och denna veckan ska vi ha prov i Engelska. Idag vaknade jag 10.35 typ och tittade på tv, Sen gick jag till affären och sen var jag med en kompis. Pluggat lite inför provet denna kväll och lyssnat på musik.


Detta blev ett ganska kort inlägg men jag har ju redan skrivit både igår och i fredags så behöver ju inte sammanfatta helgen precis.


Ha det   /  J

Av tj - 12 februari 2010 22:48

  


Hej på er    


Idag började dagen 9.45 Efter lunchen fick vi träffa en gammal vän på So:n. Sedan läste läraren högt som hon brukar på fredagarna. Ikväll var det Let´s Dance och därför laddade jag upp med Hamburgare (min egen med ketchup, ost och sallad) sedan chips, godis och läsk.


Imorgon är det Melodifestivalen deltävling 2. Ska bli spännande om någon är bra.


Vi hörs       /  J

Av tj - 12 februari 2010 20:10

Hej hej! nu är det helg och jag ska hitta på mycke. Imorgon så ska jag se melodifestivalen   

Sen blir det nog lite läxa ochså om man måste. Sitta vid datorn och ta det lugnt är ju högst upp ..... nä att vara med kompisar är bättre. Har städat rummet.   Det blev riktigt bra, det finns ju mycke som man kan hitta på en fredags kväll, jag har hunnit vara med en kompis tittat lite på tv och tagit det lugnt. Ha det så bra i helgen allihop. / T

Av tj - 11 februari 2010 20:55

Idag började dagen med uppsatsen Nationella proven 8.20 - 11.40 Därefter tog vi en promenad. Slutade 15.40 och tog bussen till stan. Kom hem sedan 19.00 och åt middag. Nu sitter jag vid datorn och njuter för att det är fredag imorgon vilket innebär helg.


Vad ska man göra nu tro?  Dricka lite kaffe kanske    


    /  J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards