TJ

Alla inlägg under juni 2010

Av tj - 15 juni 2010 19:14


                           /     TJ

Av tj - 15 juni 2010 13:39

Idag har det vart klassens dag   


10.00 - 11.00  Bowling

11.15 - 11.55  Riddarspelet ute på gräsplanen vid ringsberg

12.05 - 13.00  Lunch på kina resturangen


Så såg dagen ut och sen gick jag och T på stan. Vi mötte även vår klass.

        


Ha det bra   / J 

Av tj - 14 juni 2010 21:25

Tjena   


Idag har det varit en kort dag. Slutade redan 13.30 Sedan svarade jag och T på era frågor som kommer ut på bloggen snart. Vid 17.30 rörde vi oss ner till skolan igen för bussen skulle ta oss till en hemlig plats.


Bussen tog oss till Kronobergs folkhögskola. Vi fick välkomsdrink och sedan satte vi oss med våra klasser. Det serverades buffe med potatissallad och fläskfile. Lärarna gjorde ett uppträdande. Vi fick glass till efterrätt.


Sen var det dags att tänka på refrängen. Imorgon börjar vi 10.00 vid bowlinghallen.


Sov gott mina vänner        / J 

Av tj - 14 juni 2010 13:30

Nu kan Mr. Smith istället intervjua alla vittnen. Dagens vittne Minopinelle. Del 5 av 8.


   

Av tj - 13 juni 2010 16:44

Hejsan hejsan. Idag har vädret varit precis som de andra dagarna nu för tiden, (Mulet). Det har ju inte regnat i allafall. Det har varit en rätt så lugn dag, det brukar det ju vara en söndag. Jag har sett på en film och satt ihop mitt nya altanbord. Det blev ganska bra faktiskt.  Nu ikväll så ska J och jag sätta oss och prata ihop oss om era frågor, det var många och alla är bra.    Det blir nog nu i veckan och när jag ändå sa veckan så är det ju sommarlov nu på onsdag.


Imorgon är det avslutningsfest det låter ju kul, bara att se om det är det. På tisdag så är det klassdag då man gör något roligt med klassen. Undrar om vi inte ska bowla och något mera. Det blir nog inga riktiga lektioner, brukar inte vara det de sista dagarna. Nu är det betygen som man tänker på. Hejsvejs så länge /(T      

Av tj - 12 juni 2010 18:28

Hejsan hejsan. Nu har vi fått in runt 20 frågor så vi ska nog göra ett inlägg med svaren snart. Vågar nog säga att det blir i veckan.   


Ja det är ju helg nu och min dag ja .. min dag. Den har varit lugn och skön kan jag säga. Mina brorsbarn kom på  besök vid 12 tiden. Då satte vi genast igång med att flyga drake. Den resan kan ni ju se på bloggen så den skriver jag inte om. Men sen så har vi också spelat fotboll. Draken var innan det började spöregna och fotbollen var efter. Ungefär vid 3 tiden så kom min storebror med sin tjej och hälsade på, vi fikade och vi åt rabarberpaj.


Nu!! Denna veckan som kommer är det avslutning på Fagrabäck. Jippi SOMMARLOVET ÄR NÄRA. Men det har varit kul alla dom tre åren på fagra, lite jobbig att flytta till en ny skola.......Men det är det ju alltid.  men nu säger jag hejdå för idag.    / T

Av tj - 12 juni 2010 17:11

Hallå    


Idag har vi vart i Älmhult och Osby och handlat kläder till avslutningsfesten på måndag. Tog en fika på ett konditori i närheten. Har regnat nästan hela dagen. Synd nu när det blir så mycket ledighet. Hoppas det inte regnar på onsdag när vi ska va ute på skolgården.


Hela denna vecka har man haft fullt upp med inlämning av arbete och böcker. Igår fick vi också tillbaka alla våra arbeten. Frågestunden blir nog lite tidigare än planerat eftersom vi har fått så många frågor. Ha det bra nu allihop


            /  J    

Av tj - 12 juni 2010 12:31

    

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards