TJ

Alla inlägg under juli 2010

Av tj - 18 juli 2010 19:45

Hejsan !! Jag har varit på bröllop sedan i fredags. Egentligen var bröllopet på lördagen men jag säger alla dagarna . På fredagen när vi kom fram till Uppsala så letade vi upp vårat hotell. Det var inte så enkelt eftersom i Uppsala så är gatorna svåra att komma in på och man får inte åka in på alla heller.   


Men så på lördagen så samlades vi på Botaniska trädgården, det var varmt som tusan den dagen haha.Vigseln tog inte så lång tid så efteråt åkte vi alla hem till där dom bor och åt lite mat, efter en timme eller något sånt så skulle vi äta på ett fint ställe.   Det är inte så mycket mer som har hänt. Det kommer att komma bilder på själva bröllopet snart, kanske imorgon.

Jag har åkt bil i 6 timmar så jag orkar inte skriva mer nu. Till alla er som har sagt grattis på Facebook ( TACK  SÅ MYCKET )  /T

Av tj - 18 juli 2010 13:15

Hej på er     


Blev så sent att jag väntade med att skriva. Jag mår jätte bra och tycker att det är härligt med morgon solen. TJ AB funderar på att uppdatera till hösten då vi är igång igen. Just nu har jag semester och under vecka 30 har jag ingen dator så då får ni ingen infomation från mig men jag har mycket att skriva om när jag kommer hem.

  

För er som är nyfikna och små giriga kan jag berätta att det kommer förmodligen en ny serie samt Js Hörna blandat med låtar, recept och så kommer nya kändisar in i bloggen varje torsdag. Har märkt att mitt internet inte laddar så snabbt just nu så bloggar inte så fort. Jag är mer ute så får inte tid att skriva, jag vill gärna men hinner inte.

  

Jag är ute på landsbygden och här är det fritt och varmt. I fredags tittade vi på Alice i Underlandet på kvällen och igår åt vi Matjesill, potatis och tittade sedan på Mamma Mia. Morbror gjorde också en jätte god kladd kaka.

     

Nu vet ni lite mer av vad som händer i mitt liv och vad TJ AB planerar till hösten.

                                      /  J    

Av tj - 15 juli 2010 23:00

Hej allihopa !! Idag har det hänt många saker ! jag var nere på stan med min nya cykel och köpte ett nytt bra lås, efter det cyklade jag hem och kollade lite på tv. När mamma kom hem så åt vi lunch och det blev potatis med korv   

På eftermiddagen så satte jag mig vid datorn och gjorde en bra film.Straxt efter så ringde jag J och vi hoppade studsmattan en stund innan vi gick in. Nu på sena kvällen så har jag packat mina väskor! Vi ska till Uppsala till ett bröllop.Imorgon fyller jag också 16 år   Nu ska jag gå och sova hej så länge! /T

Av tj - 14 juli 2010 22:07

Jag glömde berätta om dagen i videon så berättar nu. Idag missade jag bussen så fick springa/gå fort till resecentrum. Jag hann med den andra bussen som tur var. En fisk var död när jag kom till Weibulls så jag fick order att ta upp den med hov och slänga den. Klippte visset på buskar och växter. Rensat ogräs och vattnat. Jag klippte mig efter jobbet på salong perfekt. Bästa salongen verkligen. Ni som inte klipper er där ska testa om ni har nära alltså.


Som ni kanske redan vet har T fått en ny cykel så jag och han cyklade lite i stan. Vi tittade på lite gamla minnen efteråt. Resten har gått åt att jobba med dagens avsnitt som ni kan se här.

                                                / J      

Av tj - 14 juli 2010 22:05

Hallå allihopa! Idag har det varit en speciell dag! Min cykel har till några dagar tillbaka varit borta men idag Har jag fått en ny, jätteglad över den. På fredag så fyller jag år så den räknas som en födelsedagspresent   Samtidigt så ska vi upp till Uppsala för bröllop! Men idag så har jag som sagt varit nere på stan och sett ut en cykel, sedan så gick vi och köpte lite kläder till Spanien. Vi åkte hem och åt middag, Senare på eftermiddagen kom J och vi cyklade till affären och jag köpte Extra. Snart kommer nog J`S hörna ut så ska kolla på den   Undrar vad morgondagen har att bjuda på hej så länge.

/T

Av tj - 13 juli 2010 16:02

Hejsan allesammans !!    Idag har jag varit nere i stan på förmiddagen. Vi gick till telenor med min mobil, den har varit lite konstig ett tag. Lite annat blev det också men en viktig sak var en fläckt som vi köpte .    Den behövs ju inte just nu, det åskar och ska nog snart börja regna, men varmt är det ju så lite kan den ju vara på. Nu på eftermiddgen har det blivit ganska mycket dator och musik men jag har städat lite också.  På kvällen så finns det väl alltid något på tv så det ska jag nog göra. Hoppas att ni gillade veckans låt idag.     vi hörs imorgon


/T

Av tj - 13 juli 2010 15:00



/T  

Av tj - 12 juli 2010 23:29

Haj haj    


Jag får be om ursäkt för att jag inte skriver så ofta längre, jag trodde att jag skulle få mer tid att skriva på min ledighet men ack dumma jag haha.


Vädret är varmt och fuktigt så att jobba i denna värmen är inte kul eller att vara i alls. Idag håller jag på film och grejar med saker. Skulle vara kul att visa detta på bloggen men vi får se. Tyvärr tar Js Hörna semester från och med nästa vecka till och med vecka 33 då vi är igång igen.


Detta är min sista jobba vecka och sen vill jag ha ledigt innan jag ska fokusera på mina media studier. Jag kommer att kunna blogga som vanligt och så men att lägga upp klipp som kommer från min dator går inte.


Den nya serien kommer i Augusti om den kommer ut. En så länge är första avsnittet klart.


Jag tycker att jag skriver mycket men det är väl bara trevligt kanske men om ni ska jag sluta nu.


Ha en fortsatt trevlig kväll och varm morgondag    / J  

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards