TJ

Alla inlägg under augusti 2010

Av tj - 23 augusti 2010 15:27

Hello! Ja, nu var de det här om skolstarten. Min dag började klockan 9:00.
Våran rektor hälsade oss alla välkomna till Teknikum. Efter en halvtimme av prat och information så blev vi alla uppropade. BF kom först ( Barn och fritid ) då gick vi upp med våran lärare. Vi satte oss i bänkarna och fyllde i ett papper med telefon och mobil, adressen och lite annat. Efter detta så gjorde vi en lite namnlek. Jag känner inte att jag kan några namn direkt men... det är ju bara första dagen. 

Vi och några klasser till kommer att få en bärbar dator som vi ska använda väldigt ofta. Tillsammans med detta kommer vi att få en ryggsäck och vi ska också välja ut ett regnskydd. Vi kommer att vara ute en heldag nu på torsdag. Det ska bli kul att lära känna alla i klassen och jag ser fram emot detta och alla de andra läsåren på Teknikum.    /T


   

Av tj - 22 augusti 2010 21:28

Hej    


Just nu är tanken vad stor jag blivit, gymnasiet är här och jag som inte var redo i våras. Men jag har 12 timmar på att njuta av min fritid. T håller nog på att lyssna på musik. Jag gör samma sak och surfar på nätet. Kl. 10 är det upprop på Kungsmadskolan för min del. Jag hoppas att allt blir bra, men magen är jätte trevlig en så länge. Vi får väl se om man kan äta frukost   Man får träna upp rösten så att man säger något imorron. Idag så har jag åkt till affären två gånger och vart med T i 40 min. Filmen är klar för er som undrar blev ungefär 2 timmar lång. Som nu finns på två dvd skivor för jag skulle ju såklart köpt dubbellager med 8.5 gb på en skiva men trodde inte att filmen skulle bli så lång. Nu försöker man liksom att ta det lugnt, tänka på roliga saker. Gör något som du inte har hunnit en på din sommar.


Snart smäller det, snart händer det, VI BARA KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRR
RRRRRRRR 

                                   / J      

Av tj - 22 augusti 2010 19:02

Hejsan på er alla. Nu är HELA lovet borta! Imorgon ska jag gå till Teknikum och INTE till Fagrabäck. Detta känns väldigt konstigt.  Tre nya år i skolan men skillnaden är ju stor. Att man får jobba och lära in sig det man vill är ju en ny fas och en rolig sådan.

Första veckan blir väl den svåraste. Att hitta till alla lektioner lära sig namnen på sina lärare och sina nya klasskamrater såklart.


Idag har jag också varit med en kompis. Vi spelade wii ett bra tag och vi var väldigt jämna på många av utmaningarna. På sena eftermiddagen så spelade vi lite spel och jag förlorade som bara den på ett av dem. Nu på fredag så drar ju UNF igång igen, hört att det ska vara 5-kamp. Det kan man ju bara inte missa tycker jag.

Om jag ska summera hela veckan som kommer så TROR jag nog att det kommer att bli kul. Jag hoppas att de låter oss slippa läxor första veckan 

Nu ska jag lyssna på musik och ta det lugnt, vi hörs en annan dag.

                                                  
  /T  

Av tj - 21 augusti 2010 22:51

Hej hej allihopa. Idag har jag varit med Jesper, vi hoppade på studsmattan ett slag. Sedan så spelade jag (gissa)..... wii. Datorn blev sedan uppvärmd och sen kom det gäster och det blev ännu mera wii och riddarspelet    Ja detta är allt som jag har gjort idag förutom att ha ätit och lite annat. Men en behaglig tid idag i alla fall. Till kl 9 fick man sova idag.    

Nu väntar sängen, godnatt alla människor.

/T

Av tj - 21 augusti 2010 14:36


Jag tycker att detta är den bästa filmen som dom har gjort.  En mycket rolig film !!

Verkligen sevärd !!

/T     

Av tj - 20 augusti 2010 21:29

Hur kan en dag i Js liv se ut, mmm här kommer det många väntat på.

                                   / TJ AB

Av tj - 20 augusti 2010 15:52

Hej hej. Idag har det varit massor av saker som har hänt. På morgonen så åkte Jesper och jag till affären och jag köpte lite extra sedan cyklade vi hem till mig och spelade wii. Vi spelade lite yoga-övningar och... ja här kommer lite bilder i alla fall på det. Och ikväll så ska jag nog se tv och planera helgen    Den sista lediga sommarlovs helgen   . Men som sagt lite bilder här. Ha det så göttt denna fredakväll  /T


                     



Av tj - 19 augusti 2010 22:14

Nu är Js Hörna tillbaka igen men idag så tar Mr Brown och leder programmet. Han har lovat att intervjua J om hur det hela började samt sommaren. Avsnitt 3.

                                               / J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards