TJ

Alla inlägg under september 2010

Av tj - 21 september 2010 19:11

Haha hej allesammans !! idag har skoldagen varit helt okej. Vi har haft engelska, svenska och arbetsmiljö och säkerhet. Imorgon då kommer vi inte att gå i skolan för att det är en KP dag   Så en ledig dag mitt i veckan är ju välkommet! På torsdag så är det också en härlig dag, vi slipper både engelska och matten, vet ej varför men bra i alla fall   nu ska jag nog räkna lite matte och sen får vi se va det blir. /T

Av tj - 20 september 2010 20:26

Hejsan allihopa. Idag har det varit en okej dag. Vi har haft lite matte, svenska och mycket annat. Maten var kanske inte lika bra som jag hade hoppats på    

imorgon kommer vi att ha engelska, svenska och ARL. Låter väl som en ganska lugn dag ellerhur   


Efter skolan idag så kom jag hem och skrev klart min läxa som jag precis har skickat till våran lärare. Jesper kom för ett tag sen,,,, kom nog kl 6 och gick vid 8 ungefär.


Jag längtar verkligen tills det att jag kanske ska få min videokamera. Vi är nog ganska nära att köpa den som vi har tittat på!

Men nu ska jag gå och sova tror jag nog. Skriver ju mera imorgon eller kanske något videoinlägg istället,,,,,,,, Vem vet!     /T

Av tj - 19 september 2010 19:25

HHHHAAAAAAALLLÅÅÅ  !!!!!


Val lokalen stänger om drygt en halv timme så ni som ännu inte röstat gå ner nu. Bloggens röstning slutar efter 11 och därefter följer en utvärderings röstning. Vill tacka alla för er insats att påverka bloggen och jag ska ta tag i detta under kommande vecka.


För övrigt så började dagen i val lokalen då jag och mamma röstade sen kunde vi äta frukost halv nio. Sen tittade vi på valet på tvn. Jag har blivit färdig för er som är intresserade med mitt uppslagsverk om släkten. Den är illustrerad med bilder också.


Hoppas ni haft en bra helg. Här har ni Sussie och Olas dans från dansfeber

   /  J

Av tj - 19 september 2010 18:01

Hej. Lägger nu ut denna veckans låt lite tidigare både så att jag inte glömmer det ^^ och för att det är så himla bra tycker jag.




/T

Av tj - 19 september 2010 17:51

Hej hej :) Denna helgen har varit kulig! Vi åkte faktiskt ganska tidigt på lördagen. Kursen var mot Göteborg    Vi kom fram vid halv 3 ungefär. Då tog vi in på den lägenheten som vi hade fått till oss. Vi vilade och packade upp våra saker innan vi stack ner till 30 års-Festen. Utan att min storasyster visste något så tog vi med oss min trombon och spelade 2 låtar för henne. Alla verkade gilla det    Efter några timmar blev det en tävling, vi fick alla sätta oss i lag som vi fått och tillsammans klura ut vem som hade varit med om vad och i vilket land. Denna festa var liksom för två. Min storasyster Ida och hennes kompis Kajsa. Det var hur svårt som helst tyckte jag. Dom hade ett band där också som började att spela lite efter maten, dom plockade bort stolar och bort så att man kunde dansa då.

Klockan 1 kom vi då hem till lägenheten och somnade direkt. Och idag då så gick vi upp vid tio-tiden och åkte till min andra storasyster Åsa och åt frukost där.


Jag vill så gärna skaffa mig en videokamera så att de filmer som Jesper och jag spelar in ska bli bättre och så mycket annat som jag tänker min så vi kollade lite på blocket    Jag känner mig just nu så himla trött så måste sluta nu. Hajda haha. /T

Av tj - 18 september 2010 19:37

                                   /  J    

Av tj - 18 september 2010 10:20

Ja hej allihopa. Nu bär det av mot Göteborg. Jag ska vara med på en 30`års fest.
Kommer inte skriver förrän måndag. Hejdå ha en bra helg! /T

Av tj - 17 september 2010 20:02

Hej hej   


Idag har jag varit på vårdcentralen igen men hann va med på engelskan. Sedan skulle jag tillbaka till IVÄ men det blev fel så det är på onsdag istället. Det kan bli så ibland. Någon ville ha vi skulle sjunga så jag tog fram min idol dvd och prövade och ja, såhär gick det och sen får vi lite annat.


Jag och T var lite innan också och nu ska jag titta på idol och sen blir det väl lite film. Ha en bra helg men mysig fredag   /  J    

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards