TJ

Alla inlägg under februari 2011

Av tj - 16 februari 2011 19:20

ALLA SKA SEE   


Superbra klipp som nu TJ bjuder på..... tycker jag själv   





/T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av tj - 16 februari 2011 11:53



/T

Av tj - 16 februari 2011 11:33

Hejsan hoppsan !!   


Idag har det varit en otroligt kort dag ska ni veta!

Kom till skolan och väntade då mig två lektioner " Sv och data "

Men fick reda på att dataläraren var sjuk även idag så.... inget data !!     På svenskan har vi under våra praktikveckor läst en bok som vi fick välja av några utvalda.. jag valde " Comédia Infantl "  Den verkar helt okej,, men skulle ha kommit lite längre i den till idag, om ja ska säga så ^^


Sen har vi då dagens film-tips. Det kommer komma ibland.


Ni kanske har hört talas om "Liftarens guide till galaxen"

Det är mitt film-tips till er idag !!


Den har en del humor,, några fula trynen ^^ action samt lite roliga idéer tycker jag. Ni ska absolut se den.. 


I början kan den tyckas lite långsökt men... den är som sagt braaaa !


   



Så det var allt ..

Hejdå allesammans !!


/T

Av tj - 15 februari 2011 15:29

De är rätt så braa,, kul att se...





/T

Av tj - 15 februari 2011 13:31



Ledtrådar till er denna veckan blir.... Vatten, rep, skog,, ute



Ganska många ledtrådar... får vi se om många kan gissa rätt denna gång ,, förra gången gick äran till en    


lycka tillllllllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/T

Av tj - 14 februari 2011 19:17

Så har veckan börjat om igen   


Vad händer? Imorgon är det matte prov och på torsdag får vi compledigt för infokvällen med föräldrarna så ingen medieproduktion, vi ska dock ha matte den dagen. På fredag börjar studiedagen.

Idag är ju alla så uppe i alla hjärtans dag, jag ska vara ärlig inte hade tanke på det fören tjejerna i klassen nämnde det   . Jag och mamma fikade därför när jag kom hem och jag lagade maten idag. Köttfärsås och makaroner. Detta är kanske inte bästa bilden men ändå.

   

/ J     

Av tj - 14 februari 2011 09:15

/ J   

Av tj - 13 februari 2011 16:23

Hejsan på er där ute.


Nu är det så att under en tid så har jag inte bloggat så mycket som tidigare,, detta är för att ja har varit sjuk under en tid och igår så va det inge bra med spyor   


Ni kan vänta er mig tillbaka någon gång denna vecka,, då med ett videoinlägg får vi hoppas, ute .   


Hej med er så länge..


/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards