TJ

Alla inlägg under februari 2011

Av tj - 5 februari 2011 22:08


/T  

Av tj - 5 februari 2011 17:19

Hej hej   


   Dagens middag

Denna helgen blev det att jag är ensam hemma och det kan vara skönt ibland. Och jag har hunnit med mycket och det är bara lördag. Jag har tvättat, diskat, klippt mig och vart på stan och handlat och lagat mat.

   Nyklippt

Ikväll ska jag över till T för vi ska se melodifestivalen och då får jag äta det jag handlade i förmiddags. Just nu har jag ätit färdigt och sitter och vet inte vad jag ska göra, jag läser lite i min tidning som jag köpte.

   Dagens handel

Hoppas att ni har det bra och fortsatt trevlig kväll  / J   

Av tj - 5 februari 2011 16:53

Hej !!!


Jaha allihopa.. haft en bra allihopa ?? Tycker att ja haft det och blir ännu roligare ikväll ! Ni förstår Melodifestivalen börjar igen     Ska va riktigt bra låtar i år, lite synd att hela paketet inte kommer till Växjö men det för man väl ta... Ska i alla fall se det,, kvällen blir att helt enkelt att TJ ser på tv xD


Tror nog att J kommer att låta er veta vem som kommer vidare och inte   


Vi har börjat komma i ordning med köket och skafferiet är nu klart för inflyttning ^^

Ska ta lite bilder och visa er snart ....


Tills dess ha det så gött!!


/T

Av tj - 4 februari 2011 19:26

Hej hej !

Idag har jag haft praktik från 9 till 12, sen va det ivä och slutligen hem   

Nu känner man att praktiken lider mot sitt slut, skola om en vecka igen och sen lov.

Känns precis som man börjar lära sig hur det går till på det stället och så ska man åka ^^ '


J kom över en stund lite senare på kvällen så vi satt lite vid datorn   


Resten av kvällen ska det tas lugnt   


Hej på er så länge !!

Av tj - 3 februari 2011 21:33

Go kväll   


Idag började man vid 10 och hade en timmes matte och sen medieproduktion. På matten övar vi inför ett prov och i MPR inför informationsmötet nästa vecka. Det blir nog super får vi hoppas. Dagens höjdpunkt har varit bion som jag och Jakob gick och tittade på:

   Den var riktigt bra om jag får säga det själv   . I helgen måste jag ta mig lite tid åt att göra klart hemskrivningen i MDK. Nu får det räcka för idag,

Hej  / J 

Av tj - 3 februari 2011 20:50

 




 


Vitt, svart


Lycka till


/T

Av tj - 2 februari 2011 21:48

Hej, ja det såg rätt bra ut att gå till skolan fast många är sjuka nu och en del var också i skolan så det förvånar mig inte om jag blir riktigt sjuk igen.


Annars var det en bra dag med intressanta lektioner och så vidare. På webbdesignen håller vi ju på att göra en hemsida för en lagidrott eller av något slag och jag har ju bowling så har hållt på mycket med den idag. På svenskan ska vi ha muntliga berättelser där varje elev ska berätta om något i 5 minuter som man vill prata om t ex hobby, sin familj eller annat som hoppar upp i skallen.

  

Under kvällen har jag tittat på lite gamla avsnitt av Solsidan och ätit.

PS, glöm inte bort melodifestivalen på lördag

/ J    



Av tj - 2 februari 2011 16:19

 

/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards