TJ

Alla inlägg under maj 2011

Av tj - 22 maj 2011 13:18

    



Denna bild fick ja tag på i fredags, sen har det varit en massa annat, så inte hunnit lägga ut den förän nu   

Som ni vet så har jag varit med min tjej under lördagen så inget skrivet dåå. Vi såg pirates del 4 i 3D. Den va väldigt bra, men om man ska bli lite besviken ska man inte se den i 3D .... Recension kommer om den lite senare.



   


Denna lilla katt såg man när man kom in till rummet, tänkte,, faan nu blir det till att städa igen    




    Men va fan, man måste se det bra sakerna  


Nu ska jag sätta mig och skriva recensionen på filmen, ha det gött så länge då !


Önskar /T 

Av tj - 22 maj 2011 13:16


/T

Av tj - 21 maj 2011 17:53

Hej!   


Idag har jag varit inne i Älmhult hos morbror. Det är inte ofta vi träffas mera så det är trevligt när det händer. Det blev lite att prata om, hehe. Efteråt beställde vi pizza och åkte ut till mormor.


Nu har vi ätit varsin skål med glass   . Imorgon ska vi till Hässleholm på hundutställning så blir det att gå upp i ottan.

 

Min kropp och matsmältning börjar rätta till sig och vänja sig vid pencillinet. Måste ta 3 tabletter om dan till och med den 1/6. Men det ska nog gå bra.


     /J

Av tj - 20 maj 2011 22:33

Hej alla läsare där ute  


Idag har vi pratat lite om utflykter som ska va nästa vecka...  Vi har planerat lite reklam saker som ska va för BF. 

PÅ ivä idag så såg vi på film om älgar  


 

I två dagar så har det varit mulet och lite småkallt men idag va det 20 grader igen och sol. Hoppas det bjuds på samma väder imorgon för då ska ja träffa världens bästa tjej !!!  



 

 
Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll ! Hörs på söndag !!



 

 

/T 

Av tj - 19 maj 2011 15:50

Hej på er allihopa!!!


 Idag så har vi haft ute-dag kan man säga..  från 8 till 12 har vi varit ute på olika ställen och kollar tre olika lekparker och va som finns och vad barnen övar. 


Sen simmade vi 30 min o sen åkte ja hem. Blir väl att plugga ikväll nu innan helgen..


Ha det gött allesammans !!  


/T 

Av tj - 19 maj 2011 11:20

Att vara sjuk är något som jag har fått nog av när det kommer lite roliga saker emellan. Jag har sovit lite dåligt under natten och alarmet på mobilen ringde inte kl 4.23 som den skulle. Så jag vaknade kl 5.50 av mig själv. Paniken steg och jag försökte hitta något att ta på mig men det var ingen idé. Jag kände i kroppen att den inte skulle klara en 5 timmars resa till huvudstaden.

 

Idag ska man ju helst vara glad men med pencillin i kroppen så fungerar inte allt som det ska och då genast blir man på ett annat sätt. Vi får försöka smälta detta och jag har smsat hur de andra har det på bussen. De verkar inte ha så kul men ska höra ikväll hur det var.


Sköt om er     /J

Av tj - 18 maj 2011 18:41

Hej på er allihopa!   


Idag hade vi första delen av nationella i matte. Det gick ganska bra tyckte jag. Tiden gick fort och man var plötsligt färdig. På tisdag väntas den andra delen.


Igår var jag på vårdcentralen med min tå igen. Resultatet var inga goda nyheter direkt så nu blir det penicillin i 14 dagar. Min kropp har redan reagerat på tabletterna. De smakar inte så gott heller. Hoppas att allt går vägen imorgon.

 

Imorgon avgår bussen från skolan kl 6.00 till Stockholm. Vi ska gå på en mässa som ligger i närheten av Älvsjö. Jag har inte riktig koll på vad jag kommer att befinna mig men jag känner kanske igen mig. Bussen väntas hemma runt kl 22.00 vid skolan. Mer om mässan kan ni läsa här: http://www.llbmassan.se/for-besokare


Nu är det inte långt kvar till sommarlovet. Avslutningen är den 16 juni. Innan dess är vi lediga en massa dagar. Det blir studiedag på onsdag. Sedan ska studenterna springa ut och då ska man tydligen vara ledig för det.


Ha det bra nu    /J 

Av tj - 17 maj 2011 15:07


/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards