TJ

Alla inlägg under juli 2011

Av tj - 27 juli 2011 18:52

HEj på er allesammans !!!


Nu sitter jag här och blogger, på datorns nya plats.  


Nu är rum-omflyttningen helt klar och jag själv är super-nöjd med alltihopa !!!

Undrar just vad J kommer säga när han kommer se det.. ? Nu är han ju inte hemma, tror han kommer hem den 12. 


Imorgon kommer käraste Emma och stannar över helgen och även nästa vecka  


Idag har jag fiskat lite med. Det blev 2 fiskar senni !

Det var allt för stunden  


/T   

Av tj - 26 juli 2011 19:29

Hej på er  !!  


Idag har det varit en jobbig dag ute i skogen. Har burit massa stolpar som tidigare suttit med tagg-stängsel. Så ungefär 30 stolpar och så tagg-tråden då.


Sen när jag kom hem så var byrån färdig, så jag har flyttat in i den, och satt upp lite runt.   


Nu ska jag dammsuga och sen kommer jag ta det lugnt  


Vi hörs sen allesammans !!


   



/T


Av tj - 26 juli 2011 08:30

Nu har min beställning från förra veckan kommit.  

  

Har läst boken så det ska bli spännande att se filmatiseringen.

"När Nora är fem år omkommer hennes föräldrar. Men de vuxna
påstår att mamma och pappa är bortresta... Tio år senare flyttar Nora och hennes nya familj till en ny lägenhet och det underliga börjar. Nora hör steg
på nätterna som alltid slutar vid hennes dörr. En gammal trasig klocka är plötsligt hel - och går baklänges. Det visar sig att någon från en annan tid söker kontakt med Nora..."


/J     


Av tj - 25 juli 2011 17:29

Tjena mors på er allesammans   

Under ombyggnaden i rummet så kan jag inte ha datorn på lika ofta, så att jag kan inte blogga lika ofta   


Men nu ska ni få svaret på vilken film som musiken kom ifrån   Det va nog 2 stycken som kunde, Star Wars    

Men bättre lycka nästa gång, till de som gissade fel  


Idag har vi varit i Tingsryd och gått på marknaden, sen åkte vi till Alvesta och andra ställen, efter en ny byrå   Otroligt svårt, men imorgon så ska vi ta en tur till Ikea, så får vi se vad som finns där  


Annars har vi en annan, men som tar kanske 4-5 veckor att få  


Men ha en trevlig kväll nu allesammans !!

/T      

Av tj - 25 juli 2011 09:00

Nu kan vi meddela att J befinner sig i Alvesta och kommer förmodligen vara där fram till fredagen. En dator finns inte tillgänglig här så inlägg och bilder kommer inte på länge.


Men han mår bra och önskar er en fortsatt härlig sommar.


----------------------------------------

Mvh TJ AB    

Av tj - 23 juli 2011 14:35

Hej på er !


Setter här och tänker på att nuuu är det bara en månad kvar av sommarlovet. Det har varit det bästa ska ni veta  


Men kan inte direkt säga att vi har fått se solen så mycket som övriga Europa har gjort....   Det har varit ett hög-tryck över Tyskland, Frankrike, Norge, Danmark.. Men tusan inte över Sverige... Vi vill ju ha hit solen vi med   


 

Idag har det varit en runda springning faktiskt och jag kom nyss från wii. Spelade Mario-kart, försökte vinna en ny bana,,,, Fast att jag vann varenda bana så fick jag ingen ny bana... Trist  


 

Vi planerar också att göra om i rummet, det kommer bli super-fint. Hoppas att vi sätter igång med det innan skolan börjar, så att det blir smartare för mig.


Vi gör ju mycket läxor med datorn nu och då måste jag ha det på samma ställe och inte papper och block och datorn på ett annat ställe     


Ha det gött så länge !! 


/T 

Av tj - 23 juli 2011 09:45

Hello!


Idag är det yttligare en inventering av smålands kyrkogårdar. Lite bilder kommer någon gång.


--------------------------------------------

Mvh J     



Av tj - 22 juli 2011 21:42

Nu ska vi se om ni kan mycket om


filmer!! Nu ska ni få höra på


något från en film och sen, helt


enkelt skriva din gissning i en


kommentar   


 

Vem kan mest om filmer ?? Det



får vi se  




 

 

 


   

 


 
   


In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards