TJ

Alla inlägg under oktober 2011

Av tj - 17 oktober 2011 23:00

Hej!   


Idag började skolan 12.10 för mitt IVÄ var inställt igen. Vår lärare är fortfarande sjuk och jag fick se mejl innan jag la mig igår. Kunde gå upp runt 9.00 idag då. Bara för att vi inte kunde jobba i skolan fick vi jobba hemma med uppgifter.


I skolan har vi börjat lägga till musiken, och om allt går som planerat och alla blir nöjda blir vi troligen färdiga imorgon.   


På filmkunskapen kollade vi på fler filmer. Tanken nu är att vi ska se olika typer och sett att göra och bygga upp filmer på.


Jag och T har spelat lite wii blandat annat under kvällen. Sen har min första födelsedagspresent kommit i brevlådan. Snart ramlar det ner fler hoppas vi på :)


Sov gott    /J

Av tj - 17 oktober 2011 18:58


 

Ha nu en bra kväll allesammans !!

MVH /T

Av tj - 16 oktober 2011 23:02

Haha hej  Ja ibland kan det vara svårt att sluta skratta... Här är ett litet exempel, godatt allesammans !!





MVH /T  


Av tj - 16 oktober 2011 22:05

Hejsan allesammans !! 

Ni som tittar på våran blogg varje dag kan få det lite enklare genom att följa oss genom "bloglovin"   Där får ni ett meddelande tror jag om när bloggen får uppdateringar, det låter väl smart.  


Ett litet tips bara till alla läsare MVH /TJ-bloggen    

Av tj - 16 oktober 2011 19:32

Halloj  


Den här helgen har varit lite upp och ner faktiskt om jag får säga det. Jag börjar allt mer få kraftiga humörsvängningar. Tar kanske några år till att kontrollera och rätta sig i såna lägen. Mellan åldern 13 - 25 år händer det massa saker i kropp och själ ju. Gener och anlag spelar också en ganska viktigt roll.   


Igår såg man reprisen från idol och om jag ska betygsätta (kvällen) får den svagt godkänt. Denise som åkte ut var faktiskt en utav de som var bäst under kvällen.


Idag har Jonna varit på besök och då slängde jag ihop en fruktsallad åt oss. Lite glass är ju gott till så vi åt det till, hehe . Kollade på film tillsammans och den var jätte bra tyckte jag.   


Sen skulle man ha mat i magen. Då gjorde jag chicken nuggets och potatis. Jag skulle lagat ris men när jag skalat den sista potatisen insåg man vad man hade gjort. F*N   


Lova mig nu att ni har en fortsatt underbar kväll    /J 

Av tj - 16 oktober 2011 17:46

Hej på er allesammans !! 

Nu bjuder jag på starten från maraton Växjö 2011, sen berättar ja mer om dagen och gårdagen 


         


Vidare till fredagen då. Då var det maraton då. De springer 8 varv runt Växjö-sjön 

innan de går i mål. Jag gav resultaten till de som kommenterade, så viktigt att inget blev fel. Pratade lite engelska och franska, tyska, danska och spanska. Detta för att de var så många olika länder i år. Så det va många familjer och representanter från många länder. Mer folk än vanligt. 

 Sen så åkte jag och Emma hem och tog det lugnt innan Fångarna på fortet började. Efter det såg vi en liten stund på en film, innan vi blev så trötta så vi la oss vill säga  


Idag så sov vi länge och sen va det frukost och sen bar det hem för min stora-syster va hemma. Vi spelare wii länge innan vi skulle äta och sen skulle hon hem till Göteborg igen 



Så nu är det dags för övning av prov så hej på er, ha det fint.

MVH /T   

Av tj - 15 oktober 2011 17:32

Hej på er! 


Har försökt hela dan att fixa problemet med inlägget men går inte. Ni får titta på den gröna halva rutan. Ni kan ju liksom bara lyssna på klippet om ni vill.


 

/J   

Av tj - 14 oktober 2011 23:41

Hej! 


Dagen blev ju inte alls som jag hade tänkt mig. Allt snurrar och magen är konstig, usch  . Jag ska verkligen ta tag i mig själv och göra ett videoinlägg nu. Ska försöka spela in imorgon och berätta om denna konstiga dagen med alla detaljer. Och jag menar ALLA  


 

Varma mackor      /J

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards