TJ

Alla inlägg under februari 2012

Av tj - 11 februari 2012 21:30

Till final:

 

 1. Ulrik Munther – "Soldiers" 

 

6. David Lindgren – "Shout It Out" 


Till andra chansen:

 
2. Top Cats – "Baby Doll" 

 
5. Timoteij – "Stormande hav" 


   /J

Av tj - 10 februari 2012 20:52

Hej alla där ute  


Idag har man jobbat mer med registreringen av de som dött i Västra Torsås under åren 1901-1940. Just nu håller jag på med år 1918. Det ska bli skönt när församlingarna är färdiga.  


Annars har jag handlat och fixat lite här hemma inför imorgon. Då kommer Jonna på besök.   Jag längtar redan, hehe. 


Jag har också ägnat mycket av min eftermiddag att prata med personer på TV4. Suttit i massa telefonköer och kopplats hit och dit. Men tillslut fick jag lite svar angående kameran.


Det var skönt att få det gjort måste jag ju säga.    /J    

Av tj - 10 februari 2012 13:30


MVH /T

Av tj - 9 februari 2012 22:37

Hej på er allesammans där ute  


Vet ni vad, idag är det torsdag och imorgon så är det fredag och vad är det då som kommer på bloggen. Fredagsspecialen så missa inte att kika in på bloggen när jag bloggar in helgen med gåtor, filmtips och annat  


Vad har jag gjort idag då ?? Idag har vi haft en heldag med arbete om böcker, spel TV-program och sånt.

Sen efter skolan så var J och jag och vi har planerat lite för bloggen, mer säger jag inte nu. Men jag kan lova er att det blir kul till sommaren om det vill sig så. En sak som har varit väldigt populär här för ett tag sedan  


Men usch vad jag pratar... Kanske någon av er redan har listat ut...  Imorgon blir det dans på gympan. Vi gjorde en dans förra fredagen och nu ska vi visa upp våra dansgrupper för klassen och även slå ihop allas danssteg... oj oj undrar hur detta kan bli    



Godnatt på er allesammans !!

MVH MVH MVH /TTTTTTTTT  

Av tj - 9 februari 2012 13:01

Tjo!  


Igår lyssnade vi färdigt på nästan alla redovisningar i rörlig bild. Sen på mediekommunikationen jobbade vi vidare med samhällsinformation. På onsdag nästa vecka är det redovisning om det.


CV bloggen uppdaterades under middagstiden igår på multimedian. 4 inlägg finns nu att läsa.


På kvällen fikade jag med Kenny innan jag var med Tore. Vi spelade på hans nya keyboard och kollade massa klipp från Mellowebben.


Vi hörs    /J    

Av tj - 7 februari 2012 19:23

Så var denna dagen med snart slut. Nu känns det verkligen i kroppen när man rör sig. Tog ett intiativ och var med på idrottslektionen idag. Några var i simhallen och 7 st var i idrottshallen. Alla andra ville inte vara med och gick en promenad istället eller såg bara på.   

Jag borde anat varför ingen ville vara med. Det var styrka och kondition. Jag svettades, kokade och hjärtat slog hårt. Efter 40 min upptäcker jag att min kropp övergivit mig och händer och ben har svårt att följa mina rörelser. Varför gjorde jag det?




Nu har vi fått veta att det är svenskaprov nästa vecka. Ska sitta och plugga lite på det nu tänkte jag.


   /J    

Av tj - 6 februari 2012 22:07

Hej på er allesammans ! 


Imorgon ska vi ha friluftsdag och då ska jag och några andra ifrån klassen spela curling medans några andra åker till Hästra och några till ishallen för skridskor  Det var ett tag sedan jag curlade, men det sitter väl i lite hoppas jag.


Det som är lite svårt med curling är ju att det är så jäk,, halt haha och sen att skjuta iväg stenen också    Hoppas att det är några stycken så att man kan tävla en stund och då hoppas jag på vinst  

   

Sen ska vi tillbaka till skolan och äta innan vi ska gå runt Växjö sjön innan skoldagen är slut  


Men nu blir det att göra i ordning för imorgon hej hej godnatt !


MVH /T 


Av tj - 5 februari 2012 20:20


MVH /T 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards