TJ

Alla inlägg under februari 2012

Av tj - 4 februari 2012 21:30

Till final:

 
5. Dead by April – "Mystery" 

 

 
8. Loreen – "Euphoria" 


Till andra chansen:

 

1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan" 

7. Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"  

   /J 

Av tj - 4 februari 2012 11:13

Hej på alla  


Nu har vi missat 2 års dagen. Den 1 februari 2010 startade alltihop. Så firandet började egentligen i onsdags men men...


Detta året blir det ingen jubileumsserie utan vi blickar endast tillbaka lite grann med bilder.

     

                           



Tack för år 2011. Nu är det 2012 som gäller.


Ha det bra    /TJ

Av tj - 2 februari 2012 23:05

Hej på er allesammans !!

Jahap idag så har vi hållit på med vårt arbeta om böcker spel och tv-program. Det var en riktig långarbets dag helt enkelt.
Vi har jobbar med samma arbete hela dagen och nu känns det som att jag börjar kommer någonstans  


Det som är så jobbigt är att man ska ha med teoriforskare och sånt och olika mål. Vi har några veckor kvar på oss men det känns ändå som att den tiden inte riktigt räcker till..


Happ. Efter skolan så var J och jag och vi spelade en massa på mitt nya keyboard och roade oss med det  Sen nu på sen-kvällen så har jag gjort klart lite instuderingsfrågor och packat för idrotten imorgon. Imorgon ska jag även träffa min älskling, vi skall vara i helgen och ha det mysigt med att se på melodifestivalen och gäster och en massa sånt  


Ha det gött! MVH /T 

Av tj - 1 februari 2012 16:43

Hej på er   


Igår jobbade klassen mycket med våra cv bloggar. Nu är de äntligen öppna och kommer att fyllas på allt eftersom. Bloggen är till för att presentera våra arbeten och inget annat. Allt annat i mitt liv ser ni här.  

http://jeppe16.blogspot.com/


Det var meningen att klassen skulle åka pulka igår men ingen ville så det blev en stor promenad samt lekar utomhus. Vi hade jätte roligt.  


Idag har jag redovisat min filmanalys över en natt på museet. Man skulle skriva upp saker som händer i filmen och hur filmen följer den dramaturgiska linjen.  


Ja, det var lite nyheter från mig     /J   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards