TJ

Alla inlägg under mars 2012

Av tj - 10 mars 2012 17:55

Här har vi en önskelåt så va tusan, fan vi tar den !! 


 


MVH /T

Av tj - 9 mars 2012 19:33

TJ pratar om finalisterna i Mello 2012.

   /TJ   

Av tj - 8 mars 2012 21:02


MVH/T  

Av tj - 8 mars 2012 12:08

Hej på er allesammans !
Vi har precis ätit middag och min rast har börjat. Idag så har jag intervjuat min handledare medans barnen var ute i det snöiga vädret... Ja ni hörde mig rätt! Idag snöar det igen här i Växjö.. Jag tycker verkligen att det är lite onödigt, eller hur ?! 


Men i alla fall. Här i bloggen så laddar TJ upp för den stora finalen som kommer att vara på lördag i Globen!! Jag och J hoppas på att det blir Loreen som vinner... I alla fall jag gör det  Jag hoppas att ni alla kommer rösta på henne eller den låten ni nu tycker bäst om  Men missa nu inte det ! Lördag  


Nu är det tillbaka till arbetet!

MVH /T  

Av tj - 7 mars 2012 23:06

Hej på er  


Jag tänkte precis lägga mig men upptäckte att jag glömt bort er. Det blir ju så ibland. Igår var det samma sak, jag upptäckte det vid sängdags men då struntade jag i det. Det är roligt att blogga men det är inte livsviktigt. Och sen är det ju så att mitt liv ser ut som det gör just nu och därför finns det inte mycket att skriva som liksom är nytt.


Hur går apu:n?

Det går ganska bra faktiskt. Speciellt idag gick det undan. Plötsligt slog klockan 16 och man fick äntligen lämna varuhuset. Det är absolut inget fel på människorna som jobbar där men det är ändå lite tråkigt. Dessa tre dagar har jag tagit bort prislappar på böcker som ska skickas tillbaka. Jag har prismärkt böcker och cd skivor. Fått order att placera ut skivor under artist och i den alfabetiska ordning. Thats it!  


Då blir det lunch och man försvinner i någon timme. Sen är det två timmar kvar. Den tiden går åt till att prata med en annan praktikant. Hon och jag skriver ju båda böcker så vårt hetaste ämne är just dessa.


Nu vill jag sova. Sov gott     /J

Av tj - 7 mars 2012 20:55

 


Hej alla glada skidåkare! Inlägget är till er    Nä där bara lurades jag  Hej på er allesammans !! 

Idag har det varit en helt underbar solig dag, eller hur ? Idag så hade min förskola Lilla Vasaloppet med barnen. De fick varsin nummer lapp och sen bar det iväg. De sprang/gick en runda runt gården och sen fick de en medalj  Som tur så behövde inte jag vara med, det var nog lika bra det för jag hade nog brutit halvvägs   Efteråt så fick alla barnen varm dricka och sen gick vi in och fick god fisk med potatis och sås. 


När jag kom hem så kollade jag lite på film och sen så pratade jag med Emma innan vi åkte ner och hämtade pappa som kom hem från Tyskland 


Nu så ska jag se lite tv så hej med er  


MVH /T          

Av tj - 5 mars 2012 23:05

Här är hela originalfilmen  



   /J 

Av tj - 5 mars 2012 22:06

Hej på er alla glada människor där ute... inne.. äsch!!  


Hej! Idag har jag alltså varit på min första praktik dag. Det var en väldigt lugn måndag på min avdelning, bara 9 barn 

Så vad märkte jag och vad gjorde vi ?? Ja märkte att barnen hade mer språkförmåga nu sen sist jag var där, det var verkligen roligt att se. Sen så bakade de lite, jag läste lite böcker för dem och sen så var vi ute en bra stund i det fina vädret 


Ni kan tänka er att jag var rätt så slut efter 7 timmar. Klart att min dag inte var slut än, kl 6 så skulle vi åka och spela lite inför imorgon. Jag ska spela på Teknikum på kvällen så vi har tagit ihop några låtar  


Nu är det dags att sova i alla fall. Ha en bra kväll!!

   MVH /T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards