TJ

Alla inlägg under juni 2012

Av tj - 12 juni 2012 18:28

MVH /T

Av tj - 12 juni 2012 08:00

Sista avsnittet för andra säsongen. Summering och avslut vid disken.    /J

Av tj - 10 juni 2012 17:50

Hallå hallå  


I fredags städade jag som sagt lägenheten och donade med diverse. Då han jag inte med matlagning.

Igår blev det tvärtom. Då passade jag på att baka samtidigt som jag lagade mat. Ibland får man ju sina ryck och kvällen innan satt man med ångest över att inte få äta något sött.


Jag rörde ihop cornflakeskakor och det var ju precis att vi hade allt hemma. En liten gullig sats på 6 muffinsformar. Hade man fika till kaffet och den kvällen var räddad.  


Har varit med T både igår och idag. Vi har spelat in fler låtar på hans keyboard bland annat. Just nu 24 totalt. Japp, det var lite av helgen som gått. Nu väntar en slövecka i skolan, frukost hos mentor på torsdag och sen avslutning i kyrkan på fredag.


Kram    /J  

Av tj - 10 juni 2012 17:12

MVH /TJ
 

Av tj - 10 juni 2012 16:47

Hej på er alla  


Har precis kommit hem med go pizza så här kommer en liten bild och en liten film som jag tyckte var lite rolig som jag tittar på  



 


MVH/T
    

Av tj - 9 juni 2012 17:11

MVH /T

Av tj - 9 juni 2012 16:35

Hejsan på er allesammans !! Ja det har varit en kort helg tycker jag med min lilla älskling  


Igår så kom jag dit och då så spelade vi UNO och tittade på film och så pratade vi lite om Göteborg och om öland.

Sen så kom jag nyss hem idag och ska ta det lite lugnt tills J kommer, så får vi se vad vi hittar på då 


Utmaning till er.


Har ni än lyckats se skillnaden på de båda bilderna i Fredagsspecialen ? Kom igen, visa nu att ni hittar det lika enkelt som ni vet hur regn ser ut  Ni kommer få svar på felet vid nästa fredagsspecial men också en ny bild.


Tips till Fredagsspecialerna. 


Ge mig också tips om vad ni tycker att jag ska prata om i mina specialer. Kanske ni vill att jag ska ha en film som just ni läsare har rekomenderat till mig ? Eller något annat roligt som jag kan ha med, det roliga är ju då att det är just ni som bestämmer halva Specialen då ju   


Bilder från idag.


   

Av tj - 8 juni 2012 23:44

Halloj  


Idag har man tagit intiativ åt att städa lägenheten. Och även diska upp allt som samlats de senaste dagarna. Samtidigt spelades säsongens sista Js Hörna in. Kommer visserligen att filma kanske något under sommaren som man kan lägga upp. Recept och Kändis tar också en paus under några veckor. Så nästa vecka blir sista för tillfället.


Har jobbat med lägenheten som sagt så inte hunnit med mat så fick ta en färdig rätt och värma. Det gick ju lika bra. Då kollade jag lite på tv.


Annars har de senaste timmarna tillbringats framför datorn. Nu ska jag göra kaffe tills imorgon.


Kram    /J 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards