TJ

Alla inlägg under september 2012

Av tj - 25 september 2012 20:07


MVH/T

Av tj - 24 september 2012 20:45

Hej på er allesammans, har ni haft det bra? JAAA   Det var skönt att höra!  

Idag har jag hämtat studentlägget som man ska ha för att kunna gå på fester och studentbalen m.m


Sen har jag ägnat en stor del av dagen till att samla pinnar och klippa ut mallar och papperslöv, jag ska nämligen hålla i en sak när nu de på min praktik går in på tema rött. Då ska jag måla grenar och sen ska de få klistra på lov och sånt, allt ska vara rött. Det blir en rolig vecka detta för vi har ute dag på torsdag och samtidigt samma dag ska vi bygga båtar på IVÄ't. Sen ska jag hålla i lite lekar och sånt också så det blir toppen   


Min gren är klar för visningen för handledaren imorgon, men hur jag ska få med den är ju lite svårare så att inte löven ska åka av, haha!   Lite plastpåsar bör göra susen!


Nu till det som rubriken handlar om. Ni vet hur det är med saker som går och kommer ? Ni som har följt oss ett tag vet ju att vi har haft veckans kändis och det är J som höll i det då. Det dog ut till sist och det har hänt samma med veckans recept. Bara en sak, till er alla som har följt oss ett tag,, ett stort tack och vi är glada över er ! 


Men nu till saken. Veckans kändis kommer tillbaka via mitt engagemang. Det blir jag som håller det denna gång. Det kommer bli annorlunda för att jag har bestämt att i stället för bara fakta så ska ni få gissa vem det är  


Det kommer gå till så att ni får se ett pussel av kändisen/Musikern/... ni fattar... Olika personer som man kan känna igen. Ni kommer som sagt få se ett pussel som jag har gjort av personen så att det är om-flyttat. Sen startar en omröstning där ni får ungefär 5 olika alternativ som ni kan välja mellan. Ni väljer den personen ni tror att det är och så får vi se hur duktiga ni tillsammans är på kändisar och en massa andra personer !!    Det hoppas jag låter roligt och det kommer det bli också!!! 


Då kommer ni kunna delta i 3 dagar för sen försvinner alternativen och den som har fått mest röster blir antingen den rätta eller så är det fel svar av er. Ska bli kul och se om ni rockar på detta! Men som sagt, 3 dagar kommer klippet ligga först så att ni alla kan kolla på det hur mycket ni vill om ni behöver friska upp minnet, allt nytt hamnar då under detta inlägg så att ni inte tror att det inte har hänt något nyare de tre dagarna utan att ni skrollar ner helt enkelt   



Det kommer en film på detta också och då ska jag förklara lite bättre om ni inte hänger med nu.


Ha det gött tills vi hörs igen!!


MVH/T   

Av tj - 24 september 2012 16:07


MVH/T

Av tj - 24 september 2012 11:00


MVH/T

Av tj - 24 september 2012 09:00

Kan du svaret? Kommentera då detta inlägget   

Rätt svar i femte delen är Mönsterås. Tyvärr svarade ingen rätt denna gång.

Bättre lycka denna gång   /TJ 

Av tj - 23 september 2012 19:12


   /J

Av tj - 23 september 2012 14:38

Hej på er !


Nu lyssnar jag på dagens låt som är en nyhittad favorit faktiskt    Sen får ni ju se om ni gillar den lika mycket ? Gör ni ?  

 

Hur har er helg varit ? 

I helgen har jag och min bästa älskling sett mycket film, The last samuraj, Natten på musserumet 1 och 2. Vem av dem gillar ni bäst ? jag har min favorit i "The last samuraj" Sen funderar vi på att om två helger se Hamilton 2, den vill vi båda se     


Nu börjar nästa vecka på praktiken men inte imorgon för då har jag studie-dag och den ska jag använda som planeringstid för att denna vecka ska ja hålla i lekar, tema rött m.m.  


Nu ska jag städa tills föräldrarna kommer hem för här behövs dammsugas, haha!
Ha det bra allesammans !


 


Kommentera gärna   

MVH/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards