TJ

Alla inlägg under oktober 2012

Av tj - 24 oktober 2012 17:00

Snart ett år sedan Eric Saade signerade sitt senaste album till mig. Detta år ger Loreen mig sitt debutalbum och skrivit med guldpenna till och med   

 


   /J   

Av tj - 24 oktober 2012 16:00

Haha hej allesammans! Välkomna hit och nu ger vi oss ut lite på hal is   Idag så gick det faktiskt rätt bra för mig där ute på isen. Klart att jag fortfarande ser ut som på bilden, men jag kan i alla fall ta lite mer fart och vågade mer idag. Kanske jag börjar bli lite varm i kläderna som man brukar säga  


Det är ju ett skönt lov nästa vecka så då blir det ingen åkning, men nästa vecka därpå blir det åka av igen samt veckan därefter. Sen blir det äntligen curling som är superkul   

 

 

 

MVH/T  

Av tj - 24 oktober 2012 12:07

 

Mössprovning hade vi nyligen och har designat den med guldtext och diamanter och skit. Självklart bävar man lite inför fakturan men idag tänker vi glömma den. Bild på mössan laddas upp vid leverans.    /J

Av tj - 23 oktober 2012 19:45

Tjenixen! Kollade just på Gränsbevakarna USA. Man blir ganska fast i det. Nu var det visst att de tog fast olika företag som sålde kopior på kepsar, skor, tröjor och byxor. De fångade också flycktingar och de var riktigt spännande  

 

MVH/T

Av tj - 23 oktober 2012 18:59

Jaså, där är ni   


Än ser jag inte ut såhär men hoppas verkligen inte jag kommer göra det heller. En tuff dag för den fysiska hälsan. Usch!

      /J

Av tj - 23 oktober 2012 17:39

Just nu längtar jag verkligen efter att snön ska komma, och julen med allt som följer till det! Julgranen, kalle Anka  , Köttbullar, prinskorv, skinka och allt de andra!! Snön också och då menar jag absolut inte när det blir slaskigt och äckligt utan när det är kramsnö och sånt som är mycket roligare ju! 


Det är rätt lustigt för när det är jul och snö och kallt, då längtar man efter solen och bada och sånt. När det sen är sol och varmt,så varmt så att man knappt kan stå, ja då börjar man länkta efter snön igen, komiskt va ?? 


Lite bilder från förra julen.

 

   


MVH/T

Av tj - 23 oktober 2012 17:15

hejsan svejsan! Sitter här och funderar. Vilket sims är bäst egentligen ? Jag tycker det är roligt att spela sims fast det var länge sen nu tyvärr.. Vilket tycker ni egentligen är bäst ?? Om man nu spelar sim ? 


Många säger 3:an men det kan jag inte hålla med om ?! De ser ut som dockor i sims 3 till skillnad från sims 2 där de ser mer riktiga ut ? Håller ni inte med ?    


Men det roligaste i sims 2, spelet alltså är ju "Året runt" Eller hur   


Kommentera så får ja se vad ni tycker ? 2:an eller 3:an ?? 


   


MVH/T

Av tj - 23 oktober 2012 15:40

Hej folket ! Idag har skolan starta igen. Det har varit så mycket ska ni vet... Vi började me redovisningar om en speciell sak  som man har gjort på sin praktik. Jag berätta om projektet röd. Sen så var det rast som sen följdes utav ännu fler redovisningar. Vi har också haft ett möte om prag-resan som vi ska göra sen i april. Då berättade de lite om priserna och hur vi tar oss ner, vart vi ska bo och sånt. Det är en annan resa också, fast bara till Malmö, den ska jag med på hoppas jag    Verkar kul att gå med kompisarna runt i Malmö och käka, sen va det någon mässa också så den ska vi kolla på med. 


Nu har jag precis ätit och ska göra mig i ordning för bowlingen    Ha det så gött allesammans, tills vi hörs nästa gång!


MVH/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards