TJ

Alla inlägg under november 2012

Av tj - 23 november 2012 14:09

 


MVH/T

Av tj - 22 november 2012 21:04

 


MVH/T

Av tj - 22 november 2012 18:27


MVH/T

Av tj - 22 november 2012 15:34

Tja allesammans! Gissa vilket trevlig sista lektion det blev idag!! Idag när vi hade första lektionen så kom en av våra lärare in och sa att man kunde plugga fritt hemma i stället för det skulle bli så långa håltimmar om man var tvungen att komma. Jag bestämde mig i alla fall för att gå. Jag hade ändå svenska muntligt så det gick bra! 


Ni som inte gick på den och ni som går i klassen och läser detta kan ha missat något  


 


Ha det gött allesammans vi hörs mera sen!!


MVH/T

Av tj - 21 november 2012 17:02

Hej allesammans!! 

Det var så roligt att äntligen vara igång med curlingen!! Vi började prata om teknik och lite lite om regler, lite för lite kan jag tycka men men... Det kommer nog senare. Vi delade upp oss i lag som vi sedan hade under resten av lektionen. 1,2,3, och 4 fick vi nummer. jag beskrev det lite igår så läs det så behöver jag inte ta upp det igen  Hur som helst så vann vi med 4-3 tror jag det var. Det svåraste var att bedöma hur mycket fart man behövde för att den skulle nå fram så att den inte åkte förbi.... Den åkte förbi väldigt mycket under tiden som vi alla spelade. Jag fick i alla fall in några träffar så det är jag nöjd med   Nästa gång får vi se vilka man får spela med och emot och hur det kommer gå då, ja det vet vi ju inte än  


MVH/T

Av tj - 21 november 2012 11:23


MVH/T

Av tj - 20 november 2012 22:52

Hallå på er!  


Dagens uppgift i multimedia var att filma med en ipad samt redigera i den och sedan publicera. Såhär blev vårat verk:

Under kvällen har suttit med massa filmklipp som ska konventeras men det är ett jäkla jobb och allt sitter inte som det ska än. Lite irriterande då vissa klipp passar bättre i ett annat format än vissa andra.  


T och jag var innan idag också och spelade ett gammalt spel. Om allt går som det ska kommer T vara härskare över hela Norden    /J 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards