TJ

Alla inlägg under november 2013

Av tj - 8 november 2013 20:53

Tja på er allesammans eller godkväll kanske jag ska säga!


Jag har precis sett ett avsnitt av Stargate som är den ny gammal serie som går. Gammal är den för att jag tror att jag har sett lite innan men ny för att jag har börjat se den på allvar nu   



En filmkväll blir det i alla fall med fredagsmys och film!!

Ha en riktigt bra helg!

 

Av tj - 8 november 2013 20:52

Tjabba på er allesammans!!


En praktikvecka kan verkligen gå så fort som denna ha gjort men jag längtar tills nästa startar!


Jo, förra gången var jag i Malmö, var är jag denna gång ?


   

 



Av tj - 8 november 2013 14:26

Nu har programmet kommit för bokmässan på Stadsbiblioteket. Jag ska vara hålla föredrag i trappan vid 11.00 den 23 nov (vad det nu innebär).
Jag kommer sedan vara tillgänglig för att prata och sälja böcker. För de som vill finns alltså möjlighet att:
Prata
Köpa bok (199 kr), och få den signerad.

När lagret tar slut kan man beställa direkt från mässan. Då tillkommer endast en fraktkostnad på 19 kr.

 


Vi ses där  

 

Av tj - 7 november 2013 16:27

Slagen som tusan idag på pingis.... Jag var helt säker på att jag skulle vinna i ungefär 10 sekunder mot min handledare.


Sanna ord är att jag ska slå honom i det innan jag slutar min praktik  


Idag har annars inte så mycket hänt. Jag lärde några ett nytt kortspel som vi brukade spela mycket under gymnasiet. Sen sålt mackor och dricka, ja lite sånt som jag brukar. 


Det är kväll idag med så vi får se vad de gör ikväll och vilka som kommer  

 

Simma lugnt!

 

 

Av tj - 6 november 2013 23:00

Jag och T spelar ju Battle Pirates emellanåt på fb (ja, jag hinner det ibland, hehe)   


Nu har jag fått ett starkt skepp, med tillhörande vapen. 

   


Ville bara blogga om det just nu, haha!


 


Av tj - 6 november 2013 22:54

Denna killen bor i Sverige, vet inte riktigt för hur många år.

Han berättar om Sverige och gör och visar olika saker. 

Det finns verkligen hur många olika saker som helst men idag väljer jag att visa surströmming XD

 


 

SOS

Av tj - 6 november 2013 16:06

Tja alla läsare där ute. Nu har jag äntligen fått lite tid idag till att ta lite bilder på hur stället faktiskt ser ut.


Två biljard bord och ett pingisbord inne och så har jag sett ett ute också.


Det roligaste idag var väl ändå besöket till SOS, jag har inte varit där inne vad jag kan minnas, de visade oss alla runt och vi fick se och veta hur de arbetade. 


Visste ni att de har 90 sek på sig för att få på allt och att bilarna ska lämna hallen? Eller att vi fastnade vid en utrymningsdörr på själva brandstationen xD 


             

T out!

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards