TJ

Alla inlägg under januari 2014

Av tj - 26 januari 2014 20:08

Hej på er!


Idag har J och jag spelat in musik från mitt nya keyboard bland annat, jag hoppas att det kan komma ut i bloggen fast inte på en vecka eller 2.


På tal om en vecka eller två så börjar mellodifestivalen nästa helg ju, mycket spännande och ni vet som alltid att vi kommer att följa det noga och ge er uppdateringar efter varje deltävling semifinal och den nationella tävlingen såklart  


En ny vecka är det imorgon då, ska äntligen vara med på lite vollyboll efter skolan, bara att jag minns mina blåmärken efter idrottslektion med vollybollXD


Ha det gött så länge!


 

Av tj - 24 januari 2014 22:12

Svaret på förra gåtan var: Förtroendet, ni kan höra frågan i den förra fredagsspecialen.   


Denna veckan är det:
 Vad faller ofta men reser sig aldrig?

 

 



Av tj - 24 januari 2014 17:58

 

Har i dag varit på kommunhuset och haft en datautbildning. Det var mycket lärorikt och superkul!    

 

Av tj - 23 januari 2014 22:35


 

Av tj - 22 januari 2014 21:44

Tjenare på er allesammans! 

Hoppas ni alla haft en gooo dag!


Vi alla på hela skolan har ägnat vår åt föreläsning under både för och eftermiddagen. Idag handlade det om alkohol och om droger. Det var riktigt intressant med allt som han som föreläste hade att berätta om. 

Han hade själv varit i dessa problem och berättade hur man ska lyckas göra för att ta sig bort från dem.


Resten av kvällen har jag spelat wii och keyboard. Det ska bli så skönt med helg, bara torsdagen som är ivägen  

 

 

Av tj - 22 januari 2014 00:09

Har sprungit fram och tillbaka i dag inne på HB. Har gjort det sista innan kulturnatten. Känns mycket bra att få saker och ting klart. Nästa vecka kommer biblioteket att skylta med nordiska författare. Jag fick göra skylten och så här ser den ut:

 


 

Av tj - 21 januari 2014 23:30

Men tjenare på er allesammans!!


Vi har fått många superkommentarer på sista tiden så kul med det, det visar att ni fortfarande kan ge feedback!   


Idag gav jag och en kompis från klassen oss iväg till simhallen för att träna upp oss en smula innan måndagen nästa vecka då det står simning på menyn.


Kvällen har vi ägnat åt Mario och wii. Nu blir det att lägga sig, en full dag med föreläsning imorgon innan torsdag då vi ska ha Friskis och Svettis. 


Godnatt!

 

 

Av tj - 20 januari 2014 23:17

Hej på er!


Har ni det bra? Är ni glada? Det kan jag säga att jag är. Och har varit hela dagen. Det började med kaffe och lugn morgon. Sen på vägen till biblioteket så råkade jag tvista till en mening i mitt huvud. Jag går ju ofta och tänker mycket om dagarna nu. Den meningen framkallade hysteri, och jag har garvat under stora perioder hela dagen.

På biblioteket fick jag till och med gå undan, och slappna av innan jag kunde fortsätta arbeta. På bussen var det en kvinna framför mig, men hon log bara vänligt. Jag ville bara hem efter det...   


I morgon ska jag jobba inne på HB, så vill vara utvilad. God natt och sov gott.


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards