TJ

Alla inlägg under mars 2014

Av tj - 25 mars 2014 21:48

Tja på er!


En utmaning följer, kommentera in vad ni tror detta är för låt, om ni känner igen den så är det ju bara ett +. Helt ok att vara anonym såklart så bara kommentera in det  

 

 




Av tj - 24 mars 2014 22:10

God kväll!


Vilken stressig dag det har varit. Konverteringen är i slutfasen. Bara musiken som ska göras färdig. Det gäller att göra så mycket vi kan innan kommunen tar vår leksak igen. Den ska kollas över, och sedan transporteras vidare.

 

En rolig sak som väntade i dag på eftermiddagen var klippning. Tyckte att det var dags vid det här laget. Även om jag redan nu saknar mitt hår, så är det så här man ser ut nu. (se ovan)


En mindre rolig sak i dag är magknipen. Den infann sig cirka runt klockan 18.30 och framåt. Jag är rädd att det har att göra med lunchen. Fick lika ont sist av den. Men det bästa är att jag inte är förstoppad. Det gör att jag kan fortsätta vara lycklig.


Sov gott!


 

Av tj - 23 mars 2014 21:03

Hej på er! Nu har jag suttit med att redovisa lite böcker som jag har läst. Tänkte fortsätta med det. Har redan bloggat om analfabeten, men här kommer en ordentlig redovisning.  

  

          

Klicka på bilderna för bättre resultat

 

 

Av tj - 23 mars 2014 00:17

If you are in the mood, leave a comment if you like!   

 

 

 

Av tj - 23 mars 2014 00:08


Bara att skriva in om du hittar felet .   

   

Av tj - 22 mars 2014 22:20

Tja bloggen, som alla säger ^^
Det som gäller just nu är tv, action på 6:an sedan ska jag spela in den senaste på bloggen, hoppas bara att låten hinner ladda innan midnatt, Internetet på skolan . . ....

Tills dess ha det gött! !!!
Bild från resan med.



 

Av tj - 22 mars 2014 09:52

Så sitter man här igen. Vid ett matbord i ett hus på landet. Med andra ord är jag hos mormor denna helgen. Det var ett tag sedan. På något sätt har det blivit att man inte kommer så ofta numera. Men det finns säkert en anledning.

Den här helgen ska jag göra en massa saker. (Hade jag tänkt!) Bland annat att skriva. Men även att läsa, recensera och promenera. Vi ska försöka att gå så långt som möjligt (det klarar vi aldrig!) Försöka måste vi dock göra. Och till vår belöning för det hårda arbetet, så väntar det stora smörgåsar.   


 

Visst blir man sugen?

 

 

Av tj - 21 mars 2014 09:31

Kommer någon ihåg André Zuniga? Han slutade på sjätte plats i Idol 2011.


 


I dag släpper han sin andra singel Off the Ground. En låt som jag faktiskt tycker är bra. Roligt när de som inte hamnade i toppen också lyckas. Precis som med böcker, är musik en hård bransch. Lyssna själv och se vad du tycker:


Musik sedan tidigare:

One Shot Only (2013) - Singel

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards