TJ

Alla inlägg under juni 2014

Av tj - 19 juni 2014 22:30

Tjenare allesammans !


Röstning:


Ja det pågår nu en röstning som gör att ni läsare kan vara med och se vilken blogg som ni vill se länkad, resultat vem som vinner kommer efter helgen såklart.


Packning:


Ja nu packar jag också inför imorgon då det är midsommar och jag tror det blir regnigt men en riktigt rolig dag med nya personer att träffa, tror säkert att man det finns många goa där vi ska vara. Blir antagligen aktiviteter hela dagen samt disko senare under kvällen så detta blir roligt!! 

   


 

Av tj - 19 juni 2014 19:33

Har i dag suttit med min förvärvskatalog över mina böcker. Som ni ser nedan måste jag röja innan jag kan gå och lägga mig.    Hittills är över 200 titlar registrerade.


 

   

Av tj - 18 juni 2014 18:04


 

Av tj - 18 juni 2014 16:41

 

Arbetet i full gång

 

Har bestämt mig för att inventera alla mina böcker och göra en förvärvskatalog över dessa. Sedan ska allt ställas på rätt plats. Ett litet sommarprojekt.   

 

 

Av tj - 17 juni 2014 17:02

Tjenare på er !

Nu så har en dag till gått förbi som jobbet. Idag har vi filmat hela första filmen och påbörjat arbetet med att redigera och klippa ihop.


Det blir mycket spännande att se hur det blir sedan när allt är klart såklart! På tordag är det filmvisning av det som vi har gjort så det blir roligt att få feedbacken på vårt arbete då.


Veckans bloogg


Det går nu också att rösta på deltagarna i veckans blogg innan vinnaren utses  

 

Blogglänkarna ligger i T's ord och bilder.
Ha en fortsatt bra dag på er!!


 


 


Av tj - 17 juni 2014 16:08


 


 

Av tj - 17 juni 2014 11:06

Sommaren är räddad! Åtminstone för tillfället. Framtid Kronoberg har erbjudit mig att delta i textverkstan. Det är en grupp med människor som tydligen ska blogga i sommar. Sen får de som vill möjlighet att jobba vidare med sina egna texter. Låter toppen!

 

Dock känns återkomsten till Elvagården som ett tillbakasteg. Jag hade lovat mig själv att aldrig mer återvända. Det handlar inte om människorna där, utan om själva stället. Men jag kommer att förbereda mig noga innan jag äntrar byggnaden nästa gång.


 

Av tj - 16 juni 2014 17:35

Tja på er!!!!! 


En riktigt rolig första dag på sommarjobbet! 

Det första vi gjorde var att samlas allesammans och snacka lite och köra en liten presentation av några.
Alla sommarjobbare ska inte vara på samma ställe. Jag är faktiskt och jobbar med två andra i veckan nu på öppna kanalen  

Riktigt kul att se all deras utrustning och vad de använder sig av, precis som jag väntat däremot kände de inte till PP som ett videoredigeringsprogram xD


Vad gjorde vi idag?

Det vi gjort idag är att jag ser till att de lär känna programmet och sedan på eftermiddagen planerade vi vad vi ska göra imorgon. Det är imorgon allt filmande sätter igång så det blir mycket spännande och se vad allt ska sluta!!

 

Här ger jag er allt vi har att arbete med.

     

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards