TJ

Alla inlägg under juli 2014

Av tj - 16 juli 2014 10:30

Idag blir det PP och så kommer en nystart och mer så checka in!


     

 

Av tj - 16 juli 2014 00:10

Har köpt ett abonnemang på en hel vecka på AD Online. Så nu blir det mycket släktforskande. Skrivande tänker jag mig att det blir på Elvagården den här veckan.

 

Det var ett tag sen jag forskade för egen del och hittills har jag försökt klä på förfäderna med uppgifter från andra källor än kyrkbokföringen, samt kartlagt den nu levande släkten. Jag upptäckte att det saknades en hel del bakåt på min farmors sida. Så det är den grenen jag sitter med nu.   

 

 

 

 

Av tj - 15 juli 2014 20:00

 

Tja!!


Som vanligt är det att gilla inlägget när man hittar felet. Tips till er idag. Detta fel är ganska uppenbart bara man vill se det.  


   

Av tj - 15 juli 2014 18:03


 

Av tj - 15 juli 2014 13:25


 

Av tj - 15 juli 2014 13:17

Tjenixen! 


Tja, en uppdatering av åldern då! 

Imorgon som jag säger tas man ur tonåren och blir 20! Det som är lite trist är att det inte känns så speciellt att fylla längre, inte som när man var lite yngre i alla fall, haha!   


Jag har märkt hur mycket jag hunnit med på 20 år egentligen. Varit runt en hel del, men att känna när det var hahaha, igår så fick jag veta att färjan som gick på grund ni vet i Italien, det var runt 2 år sen..... Gisses trodde liksom det var förra året bara. Svårt att hänga med när en blir gammal xD


 

Av tj - 14 juli 2014 13:50


Dags för avsnitt 3 och det bjuds på ännu "det ni inte visste" Dags för väder och mer!!  



      

   


Av tj - 14 juli 2014 13:45

Ja hej på er!


Då väntas det att se Draktränaren 2 på bio senare under dagen.

Har sett fram emot det äntligen och det hjälper väl mycket till att jag gillade 1:an så nu dags för 2:an då. 


Det är ju en del bra filmer jag väntar på.


Den senaste Pirates kommer ju nästa eller detta år.

Avatar 2 kommer också.

Lika så Hobbit 3 (Längtar)

The Hunger Game kommer ju med så detta lär lätt bli mycket bio timmar!


Ni får recension senare under dagen efter bion!


   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards