TJ

Alla inlägg under november 2014

Av tj - 27 november 2014 11:53

        

I dag är det min dag!   


Snart färdig med powerpointen. Sedan ska jag nog bara njuta tror jag...


 

Av tj - 26 november 2014 19:15

Tjenare på er!

Står här och njuter av min lavalampa, det har varit flera gånger som jag och några andra bara stannat upp och glott xD

Annars idag har vi haft studiebesök och sen har jag varit med teatergruppen och övat för Robbin Hood och det blir säkert helt kanon och väldigt roligt ut över det ?


 

Av tj - 25 november 2014 22:24

Hej på er!


Inte hunnit blogga på ett tag då jag nu håller på med klassificering av SAB-hyllor. I dag har jag tillsammans med min grupp konverterat avdelningarna B, J, K, O och uHce. Allt verkar vara klart. Nu återstår bara sammanställningen av det och det tänkte jag göra i powerpoint. Så i morgon kommer jag sitta några timmar med det antagligen.

Jag och Björn har gjort mest eftersom vi åtog oss avdelning O (Samhällsvetenskap) och det är den största avdelningen. Så när de andra gick hem efter lunch åkte vi hem till honom och klassificerade färdigt. Björns flickvän gjorde oss också sällskap och hann ta denna underliga bild! Jag är verkligen insatt i det här.

 

 


Min första heldag på universitetet då jag varit borta i nio timmar är över. Nu ska jag bara ta det lugnt innan läggdags. Ger mig själv en klapp på axeln.


 

Av tj - 25 november 2014 16:22

Tja på er allesammans!
Ja såhär ser rummet ut nu efter inflyttandet. Mycket mysigare och det blir ju också det när det är vinter eftersom man vill ha lampor och ljus. :)



 

Av tj - 24 november 2014 19:34

Ja tjenare på er !! 

Dagens första i veckan då igen och det kändes väldigt roligt att komma tillbaka till alla och vi var så himla glada!


Det var super kul att se alla igen! Idag har vi börjat med ett nytt ämne som är föreningskunskap och det blir nog roligare än väntat. Vi har fått i uppdrag att starta en egen ideell förening med allt som det innebär, ekonomi, bidrag, årsmöte och styrelse m.m


Mycket roligt och vi har faktiskt kommit igång och gjort ett namn och så de lagar eller stolpar som man säger, att föreningen ska ha. 

Mycket roligt i alla fall och jag hade också idrotten idag vilket var kul med mycket varierande lekar.

  

 

Av tj - 23 november 2014 23:11


 

Det tog extremt lång tid att redigera och spara den här gången, men nu kan jag äntligen publicera svaren på era frågor. Fortsätt gärna att ställa frågor genom att kommentera eller tyck till på sociala medier.

 

Av tj - 23 november 2014 13:00


 

Av tj - 22 november 2014 23:11


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards