TJ

Alla inlägg under november 2014

Av tj - 8 november 2014 11:24

Tja på er. Inlägg från Ronneby
Nu har vi precis käkat lite frukost och ska snart ta tåget mot karlskrona och Boda Borg.
Aldrig varit där så detta blir ju lite speciellt och roligt. Sen till kvällen blir det nog lite film så väldigt trevligt??

Av tj - 8 november 2014 08:42

 

I kväll är det åter dags för den traditionsenliga Mårtensmiddagen. Att vara till hälften skåning är inte så tokigt  Mårten Gås i Alvesta!

 

 

Av tj - 7 november 2014 14:38

Hej på er!


Väntar ni spänt på den nya designen? Det gör vi också. Det ser faktiskt ut som om vi har kommit en bra bit på väg och kan snart presentera "den nya bloggen" för er.

 

I går hann jag inte blogga, men hade förmodligen den konstigaste föreläsningen hittills. Nämligen informell kommunikation, då vi lekte lekar. Läraren tyckte nämligen att vi är lite dumma som bara ägnar oss åt teknik och mobiler, och glömmer bort att prata med varandra öga mot öga!

Så i går övade vi på att hälsa, lekte fruktsallad i ring och ritade bland annat. Under lektionen kändes allt så konstigt och löjligt, men så här i efterhand tyckte jag om hans resonemang. Vi behöver leva mer i nuet och upptäcka vad som händer i vår omgivning.

 

I skrivande stund har jag precis lämnat in min andra hemtenta som jag är rysligt nöjd med. Så vad ska jag göra nu... Äta en apelsin kanske?

 

Av tj - 6 november 2014 23:13


 

Av tj - 6 november 2014 18:26

Tjenare på er allesammans
Nu har jag precis kommit hem från stan helt dyngsur från det ständiga regnet. . . . nu är de höst med säkerhet xD

Idag har det varit gymnastikpass med de äldre och en hel del kladdkaka eftersom det är temat för veckan. Inte nog med detta var det prinsesstårta. . . . Hej gymmet kommer jag säga när jag är tillbaka på skolan ^^

Nu kommer snart J och arbetet med bloggen fortsätter.

Av tj - 5 november 2014 16:30

                 

 






Av tj - 5 november 2014 11:09

Hej på er allesammans.
Ligger i sängen och hör regnet utanför sommfaktiskt aldrig slutar.... Jag ska inte klaga för trevligare är det att vara inne än ute just nu.
Lite bättre känns det väl idag men trots detta så står det ont i halsen och lite feber på det i menyn.

Lite film har jag hunnit med också, Tintin-äventyr.
Enligt mig är det den bästa och faktiskt den första långfilmen med honom som jag då känner till. Får se när tvåan kommer om det nu komme en fortsättning.

Det bästa med katt i hemmet är att han är där när man är sjuk i alla fall, ha det gött så länge!


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards