TJ

Alla inlägg under december 2014

Av tj - 4 december 2014 22:53

Tjenixen!

Torsdag idag då men snart fredag och det ska bli väldigt skönt. Har hunnit med mycket i veckan känns det som, både övning för Robin Hood teatern som vi ska framföra här i Värnamo nästa onsdag. Så där fick jag med lite reklam också ^^


Ja men Robin Hood, vi har hunnit med att börja skriva våra PM till examensarbetet och idag på lektionen fick jag mig en liten överraskning minsann men mer om det det imorgon!  


Nu ska jag nog ta och packa för fredag så ha en god fortsättning på kvällen!!!

 

MVH/T

Av tj - 2 december 2014 22:43

 

Vår grupp lyckades verkligen sätta ribban högt och T hade varit så stolt över vår insats. PowerPointen blev en succé, både utseendemässigt och informationsmässigt. Jag lade verkligen ner min själ i detta arbete och det belönades med varma ord efteråt. Vissa förstår äntligen vad det är vi håller på med, och det låter ju lovande när kursen avslutas i morgon. Nu säger en del att jag ska ta över föreläsningen, men det tänker jag inte göra!   Vår lärare får fortsätta, dock såg jag i hans ögon att han blev både imponerad och avundsjuk på min presentation. På gott och ont som man är duktig och engagerad verkar det som.

 

 


I dag briljerade vi igen under katalogiseringen. Han behövde inte rätta vår katalogpost, utan den var rätt redan från början. Jag skriver det inte för att skryta utan för att jag är glad. Det var faktiskt inte bara jag som gjorde arbetet, utan det var tillsammans med andra. Den senaste tiden har jag också varit duktig på att bjuda in andra i mina tankegångar. På så sätt kan vi samarbeta. Alla har ju självklart inte samma visioner och ambitioner som jag, och somliga tycker att ämnet är svårt, så jag stöttar dessa genom att hjälpa dem och ge dem utrymme.

Under nästa kurs kommer jag troligtvis hålla käften för mina kamraters skull. Nu vill jag att de ska glänsa! 

 

 

Av tj - 2 december 2014 19:01

   

Ja då har vårt arbete med examensarbete inlätts. 


Nu håller jag på med att skriva ett jäkla PM vilket innebär att man ska skriva exakt hur man tänker sig sitt arbete i hur det ska se ut. Sen när vi faktiskt ska skriva det så tar vi med det vi skrivit i vårt PM..?


Ja det låter logiskt va?   


MVH/T



Av tj - 2 december 2014 12:29


En mycket rolig månad lämnar vi nu bakom oss och blickar fram mot nästa! 

       

Resten av veckan får jag skriva MVH/T

Så tråkigt det kan bli  



Av tj - 1 december 2014 00:00

Ja, nu får det räcka!


Fyra dagar till att fira en födelsedag är det inte många som får, även om det i dag inte enbart handlade om min tjugoårsdag, utan om att vi skulle träffas. Tillsammans med Jonna så spelade vi wii med T. Just Dance och Mario Kart. Det gamla vanliga egentligen när det gäller oss tre. Det är roligt att bara umgås tycker jag.


Det var inte meningen att jag skulle blogga så här sent, men Maria Lang och diverse annat kom i vägen. Om några timmar är det redovisning. Jag tackar alla en sista gång för uppvaktningen och det ni gjort för mig. Jag och T kommer att gå på bio lite längre fram (det var hans present   ). Ser verkligen fram emot det!


Nu tar vi nya tag. Snart är det jul!

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards