TJ

Alla inlägg under augusti 2016

Av tj - 11 augusti 2016 19:07

Vilken tråkig titel inte sant?

Just nu är jag på jobbet och har precis spelat lite pingis. Tyvärr skulle jag ju självklart möta den som var bäst på det av personalen. Man kan säga att det blev höga poäng för hans del och lägre för mig....


Har fått ett roligt besked idag på morgonen också. Jag ska på jobbintervju nästa vecka! Superbra när man faktiskt söker och det visar sig att det var från en tidigare plats som ville ha mig då, så jag hoppas ju såklart att de vill ha mig även denna gång och för denna tjänst.  


Os har ju dragit igång med och våran egen svenska simmare tog ju guld och satte ett nytt världsrekord och dagen efter tog hon silver.... Ja det är helt otroligt att en person kan göra det. Musten måste ju gå ur en kan man tycka.

I helgen ska jag hem för första gången på ett tag nu. Då är det karlOskardagarna så det kommer att vara mycket folk ute och en hel del roliga saker att se på om jag gissar rätt.  


Ha nu en bra kväll, det ska jag ha i alla fall!!!



Natti!

 

 


Av tj - 10 augusti 2016 19:45

 

Det blev ett riktigt oväder precis efter att jag kom hem. Vilken tur att jag hann in! Man kan verkligen säga att sommaren varit kort. I dag behövde jag gå i långa jeans och jacka. Till och med under joggingturen behövde jag en kofta. Är hösten redan här?


Nu är jag nyduschad och tänker avnjuta mammas goda potatissallad. Det har varit en harmonisk dag med nya spännande upptäckter i forskarvärlden. I morgon blir det desto tuffare för då ska lägenheten städas inför mammas personalfest på fredag. Då gäller det att ligga i, men självklart kommer vi fixa det. Jag tror på oss. Alla hjälps åt!


Hoppas ni har en bra vecka allihop!

 

 

Av tj - 10 augusti 2016 14:00

 

Det ser ut att bli oväder! Bäst att skynda sig hem ...

 

 

Av tj - 9 augusti 2016 21:30

 

Efter en hel del efterforskningar vid datorn och framför allt städning är det skönt att sätta sig i soffan och kolla på en film. Nu tänker jag njuta av kvällen!

#filmkväll


 

Av tj - 8 augusti 2016 18:56

 

Jag somnade som bekant ifrån OS-invigningen, men hann ändå spela in lite material. Detta och mycket mer i dagens vlogg.   


 

Av tj - 8 augusti 2016 11:18


Vem behöver ett recept? Vi testar att laga välfylld kycklingfilé och det blev över förväntan!

#matlagning

 

 

Av tj - 7 augusti 2016 23:23

 

Det blev inte mycket med OS-invigningen för min del, jag somnade ifrån och missade typ halva. Trots att jag fick mer sömn än planerat var jag ändå trött under hela förmiddagen, men åkte till Kallinge ändå. Där väntade T och vi fick en lugn helg tillsammans med wii, film och matlagning. Det blir ingen J på vift den här gången. Men ni lär inte bli besvikna för vi lagade mat framför kameran i stället. Det vill ni inte missa, tro mig! Videon är på ingång.


Hoppas ni haft en grym helg. Vi hörs!

 

 

Av tj - 6 augusti 2016 00:11



 



In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards