TJ

Direktlänk till inlägg 3 maj 2017

En ny fredlig och human blogg!

Av tj - 3 maj 2017 10:30

God förmiddag allihop!

 

 


För en gångs skull bloggar jag lite tidigare i dag. Jag var så trött i går att jag inte orkade blogga något och sedan bestämde jag mig för att lägga mig i tid för att kunna gå upp tidigt i dag. Det är nu en månad kvar innan allt ska lämnas in och bedömas … då är mina kurser avklarade och jag kan ta lite välförtjänt ledighet. Frågan är vad jag ska göra? Inte för att det inte finns att göra! Jag vet precis hur jag brukar fylla en sommar med innehåll, men i år blir det kanske annorlunda … vi får se. 

 

 


Nåväl, som ni märker har bloggen fått ett helt nytt utseende med ett betydligt klarare fokus och budskap. Trots att bloggen inte aktivt bedriver politik, har vi ändå (för första gången) tagit ställning till det politiska läget i världen genom att plädera för fred och humanitet. Det är visserligen något vi alltid gjort, men först nu blir det så uppenbart och tydligt. Vi kommer blogga precis som vanligt, men förhoppningsvis känner alla våra läsare att de är välkomna och att de på samma sätt är en del av det vi håller på med. Som slogan lyder Together We Create är det i gemenskapen med er som vi bloggar och producerar material.


Det är därför på sin plats att tacka trogna läsare som följt oss sedan vintern 2010, och på samma gång välkomna nya. Under de här sju åren har vi kommit i kontakt med flera av er, vissa har kommit och gått, men otroligt många har stannat. Det är vi glada för. Hoppas ni tycker om bloggens nya design och fortsätter orientera er på sidan. Jag fixade skyltarna (kategorierna) i går innan jag lade mig och kommer fortsätta uppdatera bloggen under veckan. Jag märkte nämligen att en del länkar och inlägg inte är aktuella längre, så en upprensning är verkligen på sin plats.

Yes, nu ska jag äta innan jag beger mig till UB och SB för att hämta lite litteratur till mitt fördjupningsarbete i Idéhistoria. Min idé blev godkänd så jag kan sätta igång direkt och det tänker jag göra. Jag tänkte skriva om mäns förhållningssätt till jämställdhet, och också analysera det här med manlighet (något som verkligen intresserar mig).

 

 


Tack för mig! Vi hörs!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tj - 7 januari 2019 01:01

Vi har flyttat till ny domän. Nya inlägg ser ni här:   http://torejesper.blogspot.com/ ...

Av tj - 6 januari 2019 01:39


          Tjenare!!Ni som ännu inte har kikat in vårt nya ställe, gör gärna det. Där fortsätter TJ andan och vi har nya saker planerade, just nu finns ännu ett nytt videoklipp ute!       https://torejesper.blogspot.com/   Ha det...

Av tj - 30 december 2018 23:45

Så närmar vi oss midnatt och årets sista dag är kommen. Det har verkligen varit ett mycket händelserikt år på många sätt vilket jag redan skrivit om i det förra inlägget. Jag tänkte därför ta tillfället i akt att tacka för alla de här åren på bloggpl...

Av tj - 29 december 2018 23:47

    http://torejesper.blogspot.com/           ...

Av tj - 25 december 2018 15:49

  Hoho! Då har det äntligen lidit mot jul och jag inser verkligen hur lite jag bloggat den här månaden och helt gått upp i en massa annat. Till exempel har jag den senaste veckan träffat flera vänner och bytt julklappar, eller har vi ätit god mat...

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards