TJ

Direktlänk till inlägg 11 juli 2017

Bom på Vallarna

Av tj - 11 juli 2017 13:09

 

Ursäkta sen uppdatering, men jag har bland annat varit på Vallarna i Falkenberg och sett buskisgänget sätta upp föreställningen Soldat Fabian Bom. En del av er kanske har sett Nils Poppes gestaltning och älskar den förmodligen. Jag kan försäkra er att årets nya gestaltning blev väldigt lyckad och jag skrattade gott. Nästan så att det äntligen tog sig efter många år av liknande historier och uppsättningar. Dag-Otto Flink har också varit med alldeles för mycket om ni frågar mig. Jag tycker självklart mycket om Dag-Otto, men någon gång vill jag se Jojje Jönsson i något annat. Det är ju roligt att se skådespelare utvecklas. Tror faktiskt Jojje tyckte det här var kul. En stor eloge till en underbar ensemble med veteraner som Siw Carlsson och Annika Andersson, tillsammans med nykomlingar (på Vallarna) som Mia Poppe och Niclas Strand.


Under helgen har jag varit hos både pappa och farmor, där vi ägnat oss åt en mängd aktiviteter förutom trippen till Halland. I söndags kom äntligen sommaren tillbaka varför vi satt ute och solade en lång stund. Det var riktigt härligt. Egentligen kom jag hem redan i går, men kände mig inte riktigt upplagd för att blogga direkt. Hade lite annat att stå i!


Men nu är jag hemma igen och ser fram emot en arbetsam vecka där jag får lite kreativt gjort. Hoppas ni har det bra. Det har jag!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tj - 7 januari 2019 01:01

Vi har flyttat till ny domän. Nya inlägg ser ni här:   http://torejesper.blogspot.com/ ...

Av tj - 6 januari 2019 01:39


          Tjenare!!Ni som ännu inte har kikat in vårt nya ställe, gör gärna det. Där fortsätter TJ andan och vi har nya saker planerade, just nu finns ännu ett nytt videoklipp ute!       https://torejesper.blogspot.com/   Ha det...

Av tj - 30 december 2018 23:45

Så närmar vi oss midnatt och årets sista dag är kommen. Det har verkligen varit ett mycket händelserikt år på många sätt vilket jag redan skrivit om i det förra inlägget. Jag tänkte därför ta tillfället i akt att tacka för alla de här åren på bloggpl...

Av tj - 29 december 2018 23:47

    http://torejesper.blogspot.com/           ...

Av tj - 25 december 2018 15:49

  Hoho! Då har det äntligen lidit mot jul och jag inser verkligen hur lite jag bloggat den här månaden och helt gått upp i en massa annat. Till exempel har jag den senaste veckan träffat flera vänner och bytt julklappar, eller har vi ätit god mat...

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards