TJ

Alla inlägg under mars 2018

Av tj - 4 mars 2018 22:36

 

Så var snart ytterligare en vecka till ända! Jag har inte varit så aktiv den här veckan, men det finner sin förklaring i att jag jobbat stenhårt med mina olika projekt. Det glädjande är att uppsatsen är klar! Ska bara läsa igenom allt en extra gång innan jag lämnar in den för bedömning. Det känns faktiskt lite overkligt och skrämmande på ett sätt. Min lilla bebis som jag i snart sex månader jobbat extremt hårt med. Hoppas verkligen allt håller och räcker. Jag är personligen väldigt stolt över min prestation. Får ta och börja skriva på ett försvarstal inför opponeringen.


Ja, med det sagt är det min förhoppning att jag blir lite mer aktiv den närmaste veckan. T verkar ju ha haft en superrolig vecka i pulkabacken. Så roligt att läsa om tycker jag. I dag har jag visserligen träffat en kär gammal vän och vi åt lunch ute på Coretto och fikade på Expresso House. Inte dumt alls!


Ta hand om er så hörs vi!

 

Av tj - 4 mars 2018 22:36

     

 

Av tj - 3 mars 2018 22:15

Det var då ganska rafflande dueller, eller vad säger ni? Nja, kanske inte. En del dueller var nästan förutsägbara, som att Felix Sandman skulle slå Mimi Werner exempelvis. Vad gäller dueller är jag liksom många andra kluven till konceptet. Jag tycker att alla borde möta alla, det blir mest rättvist så. Men men, folket har röstat och nu vet vi att Margaret, Mendez, Felix och Renaida är final. Därmed är allt klart för final! Den längtar vi till.

 

       

 

Av tj - 3 mars 2018 19:24

Då var det dags att duellera, upp till kamp som man säger. Fyra ytterligare bidrag ska till final innan startfältet blir komplett. Vi har redan bekantat oss med allihop så jag tror ingen behöver någon utförlig beskrivning. Jag kan därför delge vilka jag personligen hoppas går vidare i kväll. Det är Margaret, Renaida, Mimi och Mendez. Vi får se hur det går. Glöm inte heller att delge er mening i vår enkät.

 

Duell 1

   

Duell 2

   

Duell 3

   

Duell 4

     

 

Av tj - 2 mars 2018 23:15

  


Tjenare!!

......Godkväll kanske jag skulle säga istället!

Det är lite kul att veta kanske att vi under februari la ut fler bild än vad vi gjorde under hela 2017!!!!  

Vi hade också ett av de högsta antal inlägg som vi haft genom hela 2017 bara under februari ;)


Ni får jätte gärna kommentera och tips om vilka slags filmer ni vill se, vill ni vilka låtar som jag och J har som top 10?
Kanske utmana oss på någon youtube-utmaning,, ja dett var bara några exempel.




Imorgon (Lördag) så är det ju andra chansen i Melodifestivalen 2018 och såklart följer jag och J detta med spänning då vi ska få ett fåtal finalister till!


Vi har såklart också en länk till er där ni kan skriva in vilken artist ni vill ska gå vidare från varje duell!
Mer information hittar du i själva formuläret!


https://goo.gl/forms/3KMJo2eMhDGmuOp13


 

Av tj - 2 mars 2018 22:51

  


 

Av tj - 2 mars 2018 21:45


Då var det helg och vad passar inte bättre än titta på Youtubern Hampus Hedström. Det är skönt avbrott i alla studier. Nu börjar i alla fall uppsatsen om folkbibliotekariers yrkesidentiteter ge sitt slut och fullbordas. Det måste jag säga är oerhört skönt. Nu tar vi lite helg ;)

 

 

Av tj - 1 mars 2018 21:44

Tjenare och godkväll på er!
Idag har vi på fritids haft en pulkaåknings-dag. Det var ju såklart inte bara barnen som åkte utan jag gav mig ju ut i backen med:D

Vi närmar oss också helgen och denna helg kan vi se fram emot "andra chansen" i Melodifestivalen.

Nästkommande helg ser vi ju finalen och vem som ska tävla för oss i Eurovision!;)

Men nu får det vara nog, jag ska hoppa i säng och ni får sova så gött!

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards