TJ

Alla inlägg under januari 2011

Av tj - 31 januari 2011 21:43

Hejsaan alla läsare från världens alla hörn     


Idag så har det varit en rätt bra måndag. kom till praktiken då då och gick in och fick börja med samlingen som ja planerat. Gick bra och barnen verkade vara nöjda och ha kul. Ibland kan det va lite gråt, men idag så gick det anmärkningsvärt bra   


Sen efter så kom ja hem till ett superfint kök. Vi har idag börjat flytta in saker som bord m.m Om några veckor så är nog allt klart   


Men nu ska jag nog sova,, är såå trött efter dagen.... hejdå   


/T

Av tj - 31 januari 2011 13:14

/  J    

Av tj - 31 januari 2011 09:45

Hej alla glada   


Idag är J sjuk och måste stanna kvar hemma men då hinner han ägna tid åt sista delen av jubileumet. Ett stort tack till alla er som medverkat i röstningen. Hoppas att ni mår annars. I helgen var jag ju som sagt hos pappa och där brukar inte bli så mycket bloggande direkt men i lördags var vi i Alvesta en runda och städade och tvättade bilen.

  

Sen tittade vi på en konstig film på kvällen. Söndagen var lite jobbig, ont i huvudet och varm i kroppen men satt med de andra ändå. När jag kom hem gick jag och la mig, sen kom mamma hem då tittade vi på Solsidan tillsammans.


Men nu ska jag inte klaga mera, ha det bra  / J   

Av tj - 30 januari 2011 17:47

 

Av tj - 30 januari 2011 01:14


/T

Av tj - 29 januari 2011 19:59

Go kväll!   


Hoppas alla mår bra och har en bra helg. Det var någon som ville ha mer videoinlägg, jag tycker samma sak att det borde bli mer klipp. Jag har varit sugen flera gånger men det tar tid att göra ett videoinlägg som ni ser. T ex Js Hörna tar upp till 2 timmar att göra. Nu i februari firar TJ bloggen ett år och då blir det bland annat jubileum och mycket mer. Det planeras två nya serier typ, Var fasen är vi och Frågepanelen. Om dessa ska startas återkommer vi till.


Ha det bra  / J

Av tj - 29 januari 2011 18:38


/T

Av tj - 29 januari 2011 18:32

Hej hej


Idag kommer jag att berätta min dag i ett videoinlägg lite senare,, vill vänta lite så att ja kan berätta lite om konståkningen som komma skall   


Vi har 2 svenskar på herr och en på dam-sidan.. Damerna har redan åkt men väntar som sagt med att berätta hur det gick tills i mitt inlägg !!


Ha en bra kväll tills dess !


Önskar /T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards