TJ

Alla inlägg under maj 2011

Av tj - 31 maj 2011 21:29

Ja nu får ja allt skriva fort,,, innan jag ramlar ihop av trötthet   

Men,,, är faktiskt lite trött.. Prov imorgon på sv blir att vänta.. Men vi har skrivit anteckningar om det som sagts.... Så vet inte om ja är så orolig över det.


Det handlar om det antika grekerna och om vikingar och sånt... Sen har jag också en bok som ja ska läsa ut till V 24... Men veckorna börjar i alla fall ta slut å sen väntar det härliga sommarlovet, mycket välkommet  


NU är det dags för att sova... ha det gött allihopa !!

/T 

Av tj - 31 maj 2011 12:34

JAha nu va ja igång då igen   Igår var min dator väldigt trött ska ja säga er  


Det startade med att ja stoppade in ett spel, som då inte datorn gillade... Så det blev till att installera om driv-rutinen till grafik-kortet m.m  


Idag gick ja till vår data-tekniker och han sa

- Dra ur grafik-kortet och sätt in det igen...


Som tur var så hade min dator lagat sig själv under natten så det va fan inget fel längre, och är glad över detta för stod inte ut med som den va dåå 




Skriver mer sen kära läsare /T 

Av tj - 31 maj 2011 09:00

Imorgon släpps Erics nya singel "Hearts in the air" på Spotify och Itunes.   


Man kan också förhandsboka och få en signerad skiva om man bokar före 28 juni.

/J    

Av tj - 30 maj 2011 22:55

Hej på er!   


Klassen har nu startat en egen blogg där vi lägger upp våra skolarbeten. I arbetsmiljön har vi jobbat med pshysocial arbetsmiljö och det fanns olika teman. Jag fick mobbning och det ämnet passade mig ganska bra.


Läs mitt inlägg om åren då jag blev mobbad och hur bloggen bland annat ändrade allt.


http://eleversperspektiv.blogspot.com/2011/05/mobbning.html


Kram     /J

Av tj - 30 maj 2011 09:45

/J    

Av tj - 29 maj 2011 20:42

Hej på er!    


TJ funderar på att gå på festivalen Rix FM när den kommer till Växjö den 5 augusti. Här är Eric Saades nya singel som släpps i slutet av månaden. Klippet är från Rix FM festivalen i Stockholm.


/J   

Av tj - 29 maj 2011 09:36

Hej på er!    


Igår så var jag i Älmhult igen och handlade den nya narnia filmen som vi sedan såg på. Jordgubbar kan man också på senare tid kunnat köpa så vi tog 2 liter och åt det med gräddglass.   


Idag ska familjen fira mors dag ute på Vislanda värdshus. Det känns lite enformigt med tanke på att jag precis varit där.


Nästa vecka blir en skön skolvecka. Då går vi bara måndag, tisdag och onsdag. Jag vill nog göra ett videoinlägg snart och är man ledig har man tid med det.


Det var allt så länge  /J

Av tj - 27 maj 2011 13:53





/T 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards