TJ

Alla inlägg under november 2013

Av tj - 30 november 2013 23:42


Äkta eller falsk ??  

   

Av tj - 30 november 2013 22:20

Tja! 

Kollade runt efter något roligt skämt till idag, jag hittade en riktigt fräck en..


- Hur får man en blondin att räkna till 100?
- Man frågar henne hur många hon gått i säng med...  

 

     

Av tj - 30 november 2013 19:58

Hej på er allesammans!

Idag har jag käkat lussebullar och bakat några med en kompis med.

De blev jättebra, det tyckte jag i alla fall!  


Jag ska också säga hur roligt det är att så många har varit med och gissat på denna "Vart är jag" Imorgon kommer det rätta svaret också ut.


Vi har också tagit en rejäl sväng till soptippen, annars har vi inte gjort så mycket här hemma idag. Imorgon är det ju lite speciellt eftersom det är första advent och då blir det adventsfika!!!


 


Av tj - 29 november 2013 21:59

Tja,,, om dessa vakter ska vara klara innan nästa fiende kommer eller till kvällsfikat så måste de nog snabba på !!  

 



 

Av tj - 29 november 2013 20:23



Vart ligger det och vad heter nöjesfältet?  

 

Ledtråd: Ett populärt nöjesfält med många attraktioner!

Kommentera svaret!  

 

Av tj - 29 november 2013 17:01


 

Av tj - 28 november 2013 23:53

I dag har jag tagit ett viktigt och jobbigt beslut. Det är dags att ta tag i sitt liv. Nu ska jag leta och kolla upp möjliga utbildningar på universitet. Min dröm får läggas åt sidan. Samhället ställer andra krav. Men jag ska klara det, en dag så kommer jag igen. Nu är det jag mot världen.   

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards