TJ

Alla inlägg under oktober 2012

Av tj - 31 oktober 2012 17:18


MVH/T

Av tj - 31 oktober 2012 17:08

Tjena på er allt folk där ute! Vet ni vad jag har börjat fundera på ? Kanske jag skulle skaffa mig en Segway, haha!?

Vad tycker ni gott folk ? Det skulle var rätt häftigt med en sådan när man åker ner till stan eller kanske står i en väldigt lång, väldigt irriterande och man har väldigt bråttom, då skulle en Segway vara perfekt!  

Jag är ju medveten om att det kostar en väldigt bra slant, på vissa ställen är det 70 tusen och andra tror 20 tusen kronor. Det är klart att det blir till framtiden i så fall, har ni en Segway kanske, vill låna en vecka då    gånger 989 så jag får låna den ett tag  

  

Ha det gött! MVH/T



Av tj - 31 oktober 2012 14:29

Det var konstigt med så många läsare och så bara en som har röstat än så länge ? Hittar ni inte till omröstningen eller är det så jobbigt att man inte orkar klicka på den ?? Oj oj  


 

 

/T

Av tj - 31 oktober 2012 12:36

Tjena allesammans! Idag har älsklingen och jag precis hunnit äta lite frukost. Nu ska vi snart ut och gå en vända i solen,Det är väldigt kallt så får väl säga till henne att ta på sig varmt    Igår såg vi ju på bio, sen ännu en film och spelade wii, haha tar det aldrig slut tänker ni väl. Hon har fått ett nytt roligt spel Mario Party 9! Man kan åka alla som spelar, i samma vagn, sen slår man en tärning och åker på ett äventyr tillsammans i samma vagn och upplever olika mini.spel och samlar på mini-stars!  


 


MVH/T

Av tj - 30 oktober 2012 20:28

 



MVH/T

Av tj - 30 oktober 2012 17:47

Hej   


Idag har jag varit med mamma lite. Vi har sett film och nu efter middagen blir det nog lite wiispelande. Imorgon ska jag nämligen vidare till farmor. Det var länge sen jag var där nu. Så väskan är packad och menyn fixad så att vi klarar oss. Det var en liten uppdatering från mig och sent ikväll kan ni kika lite extra i menyavdelningen.   


Ha det bra   /J

Av tj - 30 oktober 2012 11:17



Jag stötte på ett intressant inlägg på denna tjejs blogg och hon var seriös med det?

Hon klagade på att någon hade lagt ut en bild på henne när hon var naken eller något sånt, det var tydligen en kompis från Faebook. Vet ni vad hon själv gör, ja hon lägger klart ut den på sin egen blogg som har flera tusen fler besökare, då snackade hon innan om att hon tyckte det var en pinsam bild ? Menar, låter inte det lite konstigt att man säger att man hatar en person som gör något men så gör man det själv ? 

 

När ska hennes försök för att få mer läsare stanna ? Vi gick ju emot Kissie för länge sedan för att det var ett inlägg om en stackars tjej som fick en pinsam bild tagen av någon kille bakifrån, å vad hon tyckte synd om denna tjej men vet ni ? Hon lägger ju självklart ut bilden på sin egen blogg så att det inte ska vara lika synd om henne eller ?? 

Hon får ju börja tänka lite på vad hon lägger ut ! Hon har klart dubbelmoral ? Å vad sånt är synd va ?!! 



   


MVH/T



Av tj - 30 oktober 2012 11:00

Tjena allesammans !! "shaken not stirred" Som bond skulle säga   Men varför har jag då ett ordspråk och en bild av honom då ? Jo det är såklart för att jag tillsammans med mamma och älksling ska se den på bio! Jag tror, jag hoppas att den är riktigt bra. Kan ni gissa hur lång den är? 2 och en halv timme   Ungefär som de sista två delarna av Harry Potter. Har sett trailern och det verkar som en riktig bond-film. Ni vet, mycket pang pang, mycket kvinnor och sånt, men haha det är ju ingen bond utan det sistnämnda   


Innan dess ska vi käka på kina-resturangen vid stationen också så det är en riktig mysdag idag   


Ha det riktigt gött så ska ni sen få höra mer om filmen hur den var och betyg som jag brukar göra  



 


MVH/T



In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards