TJ

Alla inlägg under oktober 2014

Av tj - 30 oktober 2014 22:39

Tja på er!!


Bjössar på en ny låt från idag.


Ha det gött!!



 

Av tj - 29 oktober 2014 23:37

Hej!


Hur har ni det?

Jag håller på med min andra hemtenta just nu. Den förra blev godkänd vilket jag är glad för och en förutsättning för att jag ska få fortsätta studera. Så jag ber om ursäkt för att både jag och T bloggar så lite nu. Utöver pluggandet så försöker jag ta tid till mina stora intressen, och det kan ju kännas lite egoistiskt, men vad ***!


I dag uppsökte jag en optiker som fick titta på mina ögon och fick beskedet om att synen har förbättrats. Så mina nya glas kommer ha minskad styrka. Ser fram emot mina nya glasögon. Tar ungefär två veckor innan jag kan hämta dem.


Nu ska jag strax sova så vi hörs!

 

Av tj - 29 oktober 2014 21:34

Tjenare på er!!


Hemma och igång med arbetet! 

Det har blivit mycket fika på jobet tillsammans med rulltårta och glass, hehe vilken praktik.


Bilder och resan i Spanien funderar jag fortfarande på hur jag bäst kan visa och det börjar dra sig åt bildspel.


Tills vidare är här några bilder och som sagt kommer det mesta sen.


Ja då fortsätter jag med filmtittandet nu då så hörs vi av snart!  


     

Av tj - 26 oktober 2014 12:17

Det blev lite filmtittande i helgen. Sällan det går några bra tycker jag (har inte några filmkanaler heller), men helgens två filmer var helt okej.

   


Nu blir det till att motionera i elljusspåret och sedan ska det skrivas så fingrarna glöder. I morgon kommer T hem igen ifrån sin resa i Spanien. Har chattat med honom som hastigast och han stortrivdes i Granada. Lite avundsjuk på att han blir så berest, men samtidigt... Vad ska jag ute i världen att göra? Det räcker väl med att Sverige får dras med mig.   


Men till alla som saknar T kan jag meddela att han är på väg. Han saknar er också!


Ha en bra söndag och tänk på att vi nu går efter vintertid. Så dra tillbaka alla klockor om ni ännu inte har gjort det.

 

Av tj - 25 oktober 2014 00:48

Hej. Ola.
Jag har inte och kommer inte kunna skriva alls mycket just nu i helgen.
Mycket sena kvällar och framför allt varmare väder så vi hörs av i veckans början igen då det blir lite film från mig :)
Ha det bra och godnatt!

Av tj - 23 oktober 2014 19:42

 

Föreläsningen med riksbibliotekarien Gunilla Herdenberg blev precis så fantastisk som den var tänkt att bli. Hon berättade så bra om Kungliga Biblioteket och bibliotekariernas gemensamma historia. Helt klart den bästa föreläsningen hittills.

 

 

Av tj - 23 oktober 2014 19:37

 

Klicka på bilden för bättre kvalité


 

Av tj - 22 oktober 2014 14:50

 

Såg precis att min favoritfilm får en uppföljare. Den måste jag ju bara se! Förra filmen gick inte på bio i Växjö, men det hoppas jag denna kommer göra. Annars får man vänta drygt ett år till.

 

Längtar ihjäl mig nu!

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards