TJ

Alla inlägg under juni 2014

Av tj - 30 juni 2014 21:04

Tjabba på er !!


Nu har vi startat om veckan på nytt och med det också min grupp med film.    Det vi riktar in oss på dessa första dagar är en undersökning mellan Alvesta och Växjö faktiskt, i tillgänglighet. Det var mycket affärer idag att kolla, vilka som hade mycket utrymme inne i affären och omklädningsrum m.m


Imorgon följer en rullstol med, vi får se hur vi löser detta, haha!!


Nu till bubbelpoolen!!


   

Av tj - 30 juni 2014 00:49

Ja då var det slut på denna helg, trist nog är det nu den sista veckan med sommarjobbet och det känns så himla trist....


Vi har hunnit med en hel de och kanske jag kan redigera ihop en min av allt vi gjort som ett resultat.


Hej till måndag och hejdå och godnatt med söndagen.    


 



Av tj - 28 juni 2014 23:30

 


I mörkret sitter han och låter fingrarna dansa på tangenterna. Undrar när han ska lägga sig...

 

 

Av tj - 28 juni 2014 15:56

Tjenare!
T med senaste nytt, haha. Det dukas upp till Diggiloo här i Växjö och hela Stortorget är avstängt och minst, minst 700 stolar är på plats.
Programmet startar vid kl 7 och håller på till tjugo över nio tydligen. Jag hade önskat att kunna se men gissas vad biljetterna kostar.
"Sämsta" plats runt 459 och bästa runt 750.......

Aja hej så länge :)



 

<

Av tj - 27 juni 2014 17:26

Jag kanske inte är en vädergubbe men....

Om det inte blir rengöra av detta så vet jag inte vad....



 

Av tj - 27 juni 2014 15:55

Hej på er!  


Dagens tumme upp!

Idag hade vi äntligen vår filmvisning med filmen om översättningarna. De verkade i alla fall nöjda!


Dagens tumme ner!

Det som känns tråkigt nu är att det bara är en vecka kvar..


Det är värst vad veckorna går fort när man redigerar och spelar in film, haha jag har inte tänkt på det så mycket men vilken tidspress vi har att bli klara med saker och ting och det är alltid sista dagen som gör det ^^


Vi hörs med på specialen!


 



Av tj - 26 juni 2014 23:36

Tjenare och god kväll på er!


Nu under jobbet så börjar vi bli klara, det ska bli riktigt kul imorgon med visning. Vi har jobbat med att översätta lite Svenska till Tyska, Franska och Holländska. Detta är bland annat inför Belgien-resan som jag ser fram emot mycket!


Men gud vad svårt det kan vara ibland att arbeta med film, haha. Känner att jag får skaffa en ny lapptopp snart för denna klarar inte trycket med film verkligen ^^


Sen har vi sett en mängd fotboll här hemma också. Det sista jag såg av Ryssland och ..... var att ..... ledde vilket jag är glad över! haha måste komma ihåg vad laget hette..


Godnatt på er!!

 

     

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards