TJ

Alla inlägg under november 2010

Av tj - 30 november 2010 22:43

Hej Hej  !!!


Meningen var att en film som vi gjort idag skulle vara ute nu ... men lite problem med MovieMaker har gjort detta omöjligt,,,
Filmen kommer ( hoppas jag ) imorgon..

ha det så bra tills dess !!!

/T

Av tj - 30 november 2010 20:36

Hej hej   


Under december i det kalla Sverige kommer jag att ge lite goda tips till er som kanske är sugna på att börja på att släktforska. Jag har idag skapat en ny kategori åt oss som handlar om släktforskning och allt som handlar om det hamnar där.


En så länge kan man läsa om min skiva men snart ska jag uppdatera den. Vår datalärare har varit sjuk idag så det blev inställt och jag och en kompis fixade så att alla fick giltig frånvaro på svenskan eftersom vi hade mer en 2 timmar rast. Vi får läsa bok hemma istället. Idag filmade vi på bowlingen som T håller på att fixa åt er.


/ J  

Av tj - 30 november 2010 09:58


/T

Av tj - 29 november 2010 19:45

Nu är det äntligen Officiellt! Eric har bestämt sig för att göra Melodifestivalen EN gång till... Efter alla påtryckningar från fans, Människor i branschen och till och med utlandet så bestämde sig Eric för att göra melodifestivalen en gång till.
  
"- Antingen gör man det direkt igen eller så jag inte det igen.. Jag kommer inte ställa upp vart annat år, jag är inte den typen av artist.
Denna gången går jag in för att jag vill vinna Eurovision och sätta Sverige på kartan igen! "


Det svenska folket får helt enkelt en chans till att skicka Eric till Eurovision Song Contest! Denna gången ska vi se till att göra det....

 

Källa: http://www.ericsaade.com/?sid=article&pid=read&id=14723

 

Läs gärna och följ Eric saade på hans hemsida

Av tj - 29 november 2010 18:29

Idag på medieproduktionen har vi gjort våra egna julkort.   

  

På arbetsmiljön redovisade jag praouppgiften i min powerpoint presentation. Sen kollade vi färdigt på filmen på svenskan och gjorde ett test på matten. Imorgon har vi sovmorgon till 8.50 vilket är skönt. Onsdagen blir en ledig dag för det är studiedag.


Ha det bra nu   / J   



Av tj - 29 november 2010 16:28

Jaha , hejsan allihopa !!


Idag så har då skolan kommit igång igen. Efter praktikveckan så känns det ju lite konstigt att gå dit igen. Idag hade mentors-tid på morgonen följt av svenska, matte m.m Slutade 3 idag. Ingen spelning idag heller så... Ska nog bara ta det lugnt ikväll och kanske göra lite på de läxor vi har .....


   



/T



Av tj - 28 november 2010 18:54

hej hej !!


Kom just hem från en kompis. Vi försökte göra en grej på sims, men för lite pengar stoppade den iden och vi gav upp efter ett tag... Vi försökte faktiskt att flytta några gånger, men vi flyttade bara den andra familjen m.m


PÅ dagen så var jag och J några timmar. Vi spelade lite sims vi med, det gick bättre. Vid 2-tiden så gick vi och åt pizza. Sen va vi ute en del,,, som ni ser i klippen under detta. 


Imorgon är det då måndag igen. Efter praktikveckan så blir det nog lite ovant, men det ska nog va så   Imorgon väntar matte, svenska m.m


godnatt allihopa !! Ha det gött !


/T

Av tj - 28 november 2010 17:32

Hej hej   


Idag har jag och T varit ute i snön och haft kul. Vi gick även till en pizzeria för att fira min födelsedag lite grann. Gjorde ett litet bildspel, det var ju så länge sen haha


                      /  J    

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards