TJ

Alla inlägg under februari 2014

Av tj - 28 februari 2014 22:00

Tjenare! Här kommer den 100:de Fredagsspecialen!



 

Av tj - 28 februari 2014 18:07

Böcker till en öde ö

 

     

 

 

Av tj - 28 februari 2014 00:13

Tjenare! 

Kika in det nya sättet att spela in film på ^^

 



 

Av tj - 27 februari 2014 23:25

Tjenare!


På kvällen så var allt lugnt denna gång. ungdomarna på fritidsgården snackade, spelade FIFA, biljard och det var gött!

Det är alltid kul när de har roligt tillsammans och vi fritidsledare slipper vara vakter utan kan ha det trevligt tillsammans med dem.  


Började klockan 12 idag eftersom det var kväll också. Jag fick en positiv nyhet och det är att jag äntligen börjar bli bättre på pingis.. .  Som jag har kämpat för det, haha! 

 

   

Av tj - 27 februari 2014 10:38

Hej på er!


Jag bloggar mindre och mindre nu. Det beror på att jag har projekt upp över öronen. Bloggen är tyvärr den sida som får minst avsatt tid. Men häng inte läpp. Jag har tänkt på er. Åh, vad jag har tänkt på er. Så mycket att jag har kommit igång med ett parallellt projekt bredvid min kommande roman. Nämligen novellen. Det ska bli jätteroligt att få presentera den för er.


 

Tjuvkika på YOHIO:s betygsättning


En annan sak som är i luften just nu, är finalen av Melodifestivalen. Alla finalister ska betygsättas enligt bloggen, precis ungefär som när T gjorde det. Dock blir det en hel del förändringar. Bloggen har gjort i ordning en poängtavla som ska fyllas med resultat.

Bidragen får poäng inom:

Chans för vinst (Den enskilda ställs inför alla andra i tävlingen)

Budskap (Vad vill bidraget säga med låten. Hur tolkar vi dem)

Show (Hur mycket och hur snyggt framträdandet framskrider)

Helhet (Melodi och text summeras med artist)

 

 

Av tj - 26 februari 2014 23:03

Tjenare! 


Ikväll har J och jag lyckats otroligt bra med ett experiment så ni kommer få en annorlunda T's fredagsspecial! Det kan ni lita på. 

Eftersom det är det 100 klippet av fredagsspecialen så får ni gärna komma med idéer så ska jag se vad som kan göras. Något ni vill jag ska testa eller en gåta eller en recension eller vad som, en utmaning osv. Det kommer som sagt bli lite speciellt så se till att kika in på kvällen då det ska vara ute!  

 

 

     

Av tj - 26 februari 2014 16:04

Tjenare på er alla där ute!


Idag har jag blivit bakkung då vi delade in ungarna i tre olika matlag, ett för kladdkaka, ett för (som jag kallar dem) godiskakor samt ett för chokladbollar   Mums!


Vi anordnade en snabb trekamp innan alla bakverk var klara, som en slump så vann det matlaget jag var i fast jag var domare så inte tack vare mig...   


Nu återstår det träning och en tur till MediaMarkt sen ses en sväng med J.


Tror vi ska göra ett experiment inför Eurovision eller den svenska finalen som ni ska få se, spännande, hoppas det lyckas så kika in senare ikväll!



 

Av tj - 23 februari 2014 23:03


Tja, här i klipper ser ni resultatet och i menyavdelningen!


   

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards