TJ

Alla inlägg under juli 2017

Av tj - 29 juli 2017 12:46

Tjenare!! Anledningen till att jag inte skrivit i veckan är, som rubriken säger. Jag och Alex har under veckan varit på Triangel resa till både Estlands huvudstad och Finlands! Minnen för livet, god mat och två dansgolv på båtarna vi åkt med!

Som ni förstår så kommer det en film på detta äventyr senare men jag har en ***** massa filmer att redigera ihop så att det kommer ta lite tid.

Små stunder och roliga överraskningar gjorde resan till 100%% träffade trevligt folk av en händelse på båten hem och allt möjligt:D

Av tj - 29 juli 2017 09:32

Tjenare! Under dagen kommer många inlägg så det är bara å kika in flera gånger under dagen ;)

Av tj - 25 juli 2017 09:42

   

Det verkar bli mycket resande den här veckan för både T och mig. Jag vet att T förmodligen befinner sig ute i Europa vid det här laget medan jag tänkte göra en inrikesresa till Göteborg för att se om dejtingappen verkligen kan leverera. Det återstår att se. Hur som helst ska det bli roligt att få komma till Göteborg och det här är första gången jag reser själv. Ett litet äventyr skulle jag påstå. Hela grejen är ju ett enda stort äventyr för mig. Konstigt nog är jag ändå ganska lugn i kroppen. Tidigare hade jag väl varit ett nervvrak med dålig aptit men inte den här gången. Jag har också förberett resan med hemgjorda baguetter, det ska bli så gott att äta.


Ja, vi får se hur bloggandet blir den här veckan när vi båda är i väg, men nu vet ni alla fall! Ha det bra, vi hörs! 


 

Av tj - 23 juli 2017 20:58

 

Av tj - 23 juli 2017 19:56

Tjenare! Igår kväll så körde vi livestreaming, för mig var det första gång och jag hade skitkul så detta ska jag skaffa mig. Det var 3 program var man behövde och allt var gratis å bara ladda ner :)
Vi hade 6 olika utmaningar som vi tog upp och vi filmade i nästan 3 timmar utan paus, kul:)

Jeppe ska bli informerad sen o detta och så kanske ni får hänga med på live-sändningar från oss.

Tills nästa gång vi hörs, ha det Gött!!

Av tj - 23 juli 2017 13:40

Tjenare! Igår så försökte vi se på den bästa filmen "Hobbit smaugs ödemark"
Ja, vad ska jag börja på;) det blev fel på ljudet i tv:n så att det tog ett bra tag, kanske en timme, innan vi kom igång. Vi fick starta om filmen kanske 3 gånger för att den ville inte ladda mera typ. ^^

Till sist, halv 3 på natten så såg vi slut filmen och nu har vi sovit till halv ett på dagen.... Riktigt bra när man ska vända tillbaka sitt dygn;)

Av tj - 22 juli 2017 23:49

Hallå allihop!


Vad roligt att T är så aktiv nu när jag har min lilla semester. Det är så skönt att bara få koppla av och inte sitta alltför mycket vid datorn. Dessa dagar har familjen bland annat varit i Sölvesborg, tagit båten till Hanö och dagens utflykt blev mest köra runt till olika kulturevenemang som inte var öppna för tillfället. En bra sak i fortsättningen kan vara att kontrollera allt om platsen man ska till. Som glasmuseet i Sibbhult till exempel där man bara hade behövt ringa innan så hade allt löst sig … men men, man lär så länge man lever. Avslutningsvis hälsade vi på en av mormors kusiner. Trevligt alltsammans.

         

Snart är det dock slut och dags att bege sig hemåt. Jag får ta och tacka för de här semesterdagarna. Jag säger semester för det är ett sätt för mig att koppla av, logga ut från alla sociala medier och i stället läsa en bok eller tidning. Ibland räcker det med att njuta av det där lilla för att allt ska bli komplett. Jag uppskattar det i alla fall väldigt mycket. Den här semestern är också behövlig inför kommande resa som inträffar nästa vecka. Det lär bli en resa jag sent ska glömma. Den lär vi få reflektera över må jag säga …


Tills vidare … god natt! 

 

 

REA

Av tj - 22 juli 2017 14:10

Tjenare på er! Det är stor rea på många affärer på Grand Samarkand .

Dessa två klädesplagg är köpta från Dressman för 200 :)

Väldigt sköna båda två:)

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards