TJ

Alla inlägg under april 2012

Av tj - 30 april 2012 22:33

         


Ha en bra kväll!!

MVH /T 

Av tj - 30 april 2012 16:55

Hejsan på er allesammans !


Idag är det valborg och denna kvällen så ska jag och familjen fira den tillsammans med min sötnos och hennes familj 

Det kommer bli skitkul och vi ska grilla och ha det mysigt och sen ska vi ner till sjön för att se det stora fyrverkeriet!

Här i Växjö så är det ett lysande stort fyrverkeri och det blir bättre och bättre för varje år tycker jag själv. Förra året så firade gumman och jag också valbog, fast det var lite annorlunda, det var straxt innan vi blev ihop så lite annat i år  


Det är faktiskt ett år den 9 maj så ganska snart är det  


Men i helgen då vad har vi hittat på ? Jo vi har haft en mysig filmkväll med godsaker  och igår så var det fest där hemma så jag och några andra höll oss riktigt varma med att spela fotboll faktiskt, kan man tänka sig mig spela fotboll  Inte jag i alla fall men så blev det. Vi spelade prick och vanlig fotboll också. 


Vi har också köpt en ny hylla till älsklingen och jag kan inte hålla mig borta ifrån mobilen så såhär blev den och lite bilder från festen. Ha det gött !!!
 


 


 




   

 


MVH /T   

Av tj - 30 april 2012 10:35

Tja   


Igår var jag med Kenny på bio. Vi skulle se en skräckfilm som jag längtat efter i över 5 månader nu. Men sen visade det sig att filmen inte visas i Växjö. Va i...    

Vi fick se äventyrsfilmen Avengers istället. Och den var inte alls dålig.


 

Handling: En adopterad bror till Åskguden Thor vid namn Loke anländer till jorden via en portal från yttre rymden. Hans uppdrag är att underkasta det mänskliga släktet och öppna portalen så att hans nya armé kan ta över jorden. 

Därför kallas alla kända superhjältar in för att rädda jorden och dess invånare. Ett kärt återseende av åskguden Thor, Hulken, Iron Man, Kapten Amerika samt en rysk spion vid namn Natasha. 


Passar: Alla som gillar äventyr och Sci-Fi. Har ni tex sett några utav dessa hjältar som barn eller deras separata filmer så är denna mycket sevärd. Skådespelarna har en sån kemi och dessutom ser vi en svensk nämligen Stellan Skarsgård.


Betyg: 4 TJ ringar


   /J  

Av tj - 29 april 2012 12:11

Från älsklingen till mig   

MVH /T

Av tj - 28 april 2012 15:07

Hej på er  


Dessa dagarna har jag jobbat hårt med mitt slutprojekt i rörlig bild A. Vi ska spela in en film som blir runt 3-5 minuter. Det låter ju lite litet men med tanke på den tid vi har på oss blir det bra. Min film handlar om ett minne från det förflutna. Både scener med nutid och dåtid. I torsdags spelades nutiden in och igår tog vi alla resten i dåtiden. Bra jobbat   . Nu väntas det långa redigeringsarbetet.   Den 21 maj är det premiär.


Efter allt filmande måste man äta mat och då lagade jag fiskgratäng. Jonna bestämde sig för att hjälpa till så hon fick göra salladen. Sen kollade vi igenom alla klipp för att se hur det såg ut mer nogrant. Under resten av kvällen spelade vi wii och såg på tv och även en film.  


Åren 1901-1934 för Västra Torsås är nu färdig registrerad frånsett att mellan 1901-1908 behövs lite kompletteringar.  


Ha det bra    /J      

Av tj - 27 april 2012 13:31

Ha en härlig helg !!
     

MVH /T

Av tj - 26 april 2012 22:27


Ha en bra kväll allesammans !

MVH /T 

Av tj - 26 april 2012 10:00




   /J 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards