TJ

Alla inlägg under december 2012

Av tj - 31 december 2012 23:45

 

Av tj - 29 december 2012 18:42

 

Länkning hittas under menyavdelningen men här finner du också bloggen.


http://maybecrazy.bloggplatsen.se/


   /J

Av tj - 29 december 2012 18:25

Hej på er!   


Det blev inget bloggande igår för jag och mamma jobbade intensivt för hennes lilla middag. Så lägenheten fylldes med lite gäster och det är ju trevligt som omväxling. Tyvärr glömde jag att fotografera maten så någon bild blir det inte på det.   

 

Hundar på landsbygden.

 

Efter maten åkte jag ner med lite släkt till Växjös största fyrverkerilager och vem var där om inte T, haha.   Du förföljer mig då och då ;)

 

Var tog snön vägen?

 

Dagen idag har man mest slöat tycker jag. Men tog ett ryck i eftermiddags och skrev lite på romanen. Våra inlägg ska inte vara så långa så får tacka för mig.     /J 

Av tj - 29 december 2012 17:11

Hej allesammans! 


Humör: Trött men glad! 

Vi har nyss kört wii, snart ska vi äta. Med vi så menar jag min kusin och hans mamma och pappa, samt min mamma. Vi har spelat Mario Cart, Just Dance 4 och så äventyret Mario. 

Har varit hos älsklingen igår och sov över tills idag. Igår såg vi på filmen Troy och sen så hjälpte jag henne att klara av lite banor så att hon kunde låsa upp nya dimensioner. 



Vi ska straxt äta soppa. Det blir soppa från Scottland. 


Ha det gött så hörs vi !!


   
MVH/T

Av tj - 28 december 2012 13:38

 

Humör: På topp!


Det är inte på topp för att jag städar rummet utan för att vi ska ha gäster på nyår som kommer imorgon så det ska vara snyggt. Min älskling kommer också på måndag och det kommer bli ett mysigt nytt år tillsammans med alla!!

Av tj - 27 december 2012 22:39

 

Under vår egna länkavdelning hittas Nemi´s alla fyra bloggar. Men de återges också här:


- http://plagsampoesi.wordpress.com/

- http://forfattarskallebang.wordpress.com/

- http://mindaboutmovies.wordpress.com/

- http://sheerbloodypanic.wordpress.com/


Välkommen till TJ Nemi    /J

Av tj - 27 december 2012 20:09

     


 


MVH/T   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards