TJ

Alla inlägg under oktober 2015

Av tj - 30 oktober 2015 11:51

Vi visar denna coola pryl som alla tittar på!



 

Av tj - 29 oktober 2015 22:50

Tjenare!!

Ikväll en låt och imorgon en liten speciell video!



 

Av tj - 28 oktober 2015 08:23

 

Nu är det bara några timmar kvar tills vårt projektarbete ska vara inlämnat. Vi har under två veckor fått möjlighet att utveckla en kompetensutvecklingsplan för en målgrupp. Jag har under de senaste dagarna varit så insnöad på det här att jag glömt bort att hålla mig uppdaterad om vad som händer i bloggen och vad ni gör. Jag hoppas att ni har ett fantastiskt lov om ni tillhör den åldersgruppen och att ni läser för fullt nu. Redovisa gärna några böcker i slutet av veckan. Det tror jag fler kan ha glädje av. När jag har mer tid över kan jag kanske presentera lämpliga förslag. Förhoppningen är att projektet ska påbörja en ny trend. Jag ser fram emot att se vad det utmynnar i.


Ha det bra så länge!

 

 

Av tj - 27 oktober 2015 16:51

Tjenare på er!!!

Idag har jag och kusinen varit på Funkibator och spelat lite pingis, vi fick med den bästa av volontärerna med så vi tre körde rundpingis.. Jag kan inte säga att det var det lättaste, men bra motion fick jag och mycket roligt på köpet!

Snart laddar vi ju också för halloween i huset så om ni har lust, anmäl er! 

Kan ju slänga in bilden!


  Nu ikväll blir det skönt bad förhoppningsvis! Eftersom det är så himla kallt nu och värre blir det ju, då kan det vara skönt med litet dopp i högre temperaturer!  


Ha en trevlig kväll allesammans!!
Det ska vi ha!


 

Av tj - 26 oktober 2015 16:45

Tjenare!
Kusin med familj har nu kommit ner till oss och jag å Ludde har börjat med en vansinnig match med badminton.

Vi är väldigt lika i nivån och sprang som tusan efter bollen
Här har vi mig i tröttfasen!


 

Av tj - 26 oktober 2015 08:00

 

Ni missar väl inte årets stora lässatsning där framför allt barn och ungdomar bjuds in till läsupplevelser. Det finns en mängd ingångar till läsandet och det kan ske genom bokbytardag, skrivarverkstäder, filmvisningar och mycket annat. Läsrörelsen samarbetar den här veckan med myndigheter, bibliotek och andra aktörer för att varje människa ska kunna ta del av deras aktiviteter. Kolla gärna upp vad som händer på din ort! Om du är skolelev och har höstlov, passa då på att hitta en spännande bok.

 

 

Av tj - 23 oktober 2015 23:00

 

Kände mig bara tvungen att fotografera dessa fina färger. Hösten är nog den vackraste årstiden färgmässigt. Färgerna inspirerar mig om livet och människans strävan efter att lyckas. Vanligtvis använder jag inte naturen som en inspirationskälla, men det har blivit mer och mer nu med åren.


I dag höll mamma sin andra middagsbjudning för hösten där hon åter bjöd på trerätters. Det blev en lättsam kväll och i morgon blir det än mer gäster för då fyller mamma år! Dagen lär säkert bjuda på roliga överraskningar. Den som lever får se...

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards