TJ

Alla inlägg under oktober 2011

Av tj - 31 oktober 2011 21:35

Hej på er allesammans !! 

Hur har er dag varit ? bra ? Min har varit rörig... har jobbat med en hel del och försökt lära in saker till proven efter lovet.

Nu på kvällen så har vi hämtat mamma, som har varit i Turkiet i 2 veckor, lyckost säger jag till henne   


Spelat lite dator har jag också hunnit med idag, städat rummet och badrummet också.


Jag har också fixat lite saker till skolan, nya böcker och sånt 


Tror att älsklingen och jag ska på bio till helgen, så längtar dit    Imorgon ska jag nog göra ett videoinlägg. Försökte med PowerPoint idag, men något sket sig i programmet så de ville inte starta..  Halva är klart men mer kommer det nog inte bli     


   



MVH /T 

Av tj - 31 oktober 2011 17:06


Nu äter vi, hehe  /J      

Av tj - 30 oktober 2011 22:42

Hej på er allesammans !!! Resan gick bra till Stockholm och resan gick otroligt bra hem också med planet  Han inte läsa en halv tidning innan vi faktiskt var nere igen och det var inget gupp eller sånt.  

Jag har min kusin har suttit mycket vid datorn och spelat ett roligt spel, men vi har också varit ute och hyrt film på hemmakväll och ätit hamburgare på Max  


Innan vi lyfte med planet så åt jag, pappa, Ludde och hans familj mat på flygplatsen och sen bar det av hemåt. När vi kom hem så tog vi te med mackor 


Nu ska jag sova, imorgon ska jag plugga en hel del, och nästa dag, nästa dag, nästa dag och..... nästa dag

och nästa dag 



Ha en bra kväll!!

MHV /T  

Av tj - 30 oktober 2011 20:15

Hej på er!    


Idag har dagen var väldigt lugn och stilla. Kommit en bra bit med inläggningen av folkbokföringsorten för släktingar som fortfarande lever. Har även börjat på min novell. Igår fick man besök av några ungar som gick bus eller godis. Vilken tur att jag inte orkade äta upp allt godis i fredags.  


Sen har jag varit med Kenny på bio idag. Vi såg den nya Svensson Svensson filmen. Den var helt okej faktiskt och vi båda tror jag blev nöjda med vårt filmval.

 

Hittat en underbar födelsedagspresent till mig:


/J   

Av tj - 29 oktober 2011 17:30

Ludde bjuder oss på en härlig låt   


MVJ /T och L

Av tj - 29 oktober 2011 17:29

Hur mår ni?  


Jag orkade inte blogga igår sen. Satt uppe och firade fram till inpå småtimmarna. Vaknade inte fören 10.30 idag så man känner sig lite öm i kroppen. Det kan vara så när man sover för länge. Men med en kopp kaffe och Svensson Svensson på tv rättar allt till sig igen.   


Om jag inte sa det igår så har man nu gått 25% av andra året på gymnasiet. Sen är det bara några månader kvar tills man har gått halva gymnasiet. Tiden verkligen rinner iväg för en och fantastiska människor försvinner, växer upp och sätter bo. Även några mirakel kommer till. 


Precis som T har jag en del att göra. Kanske inte riktigt en hel väska full men ändå. En filmanalys ska göras och en novell ska skrivas bland annat.


Ni får ha det bra så länge så hörs vi      /J

Av tj - 29 oktober 2011 14:49

     



MVH /T

Av tj - 28 oktober 2011 19:43

Hej alla fina  


Nu har man äntligen slutat skolan och höstlovet har börjat. Nu har 25% av andra året på gymnasiet gått. Tänk vad tiden går när man har roligt. Idag spelade jag in mitt radioprogram men filen blev skadad vid överföringen till USB. Får hämta den igen efter lovet på skolans dator.


Snart börjar idol så jag hinner inte med er just nu men slänger in lite bilder. Jag har diskat, ätit och badat innan jag hamnade här.   

     


Vi hörs kanske senare eller imorgon    /J 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards