TJ

Alla inlägg under december 2011

Av tj - 31 december 2011 09:00



/ TJ     

...

Av tj - 30 december 2011 12:32

Nu ska vi snart åka för imorgon är det ju nyår.  


Vi hörs    /J  

Av tj - 29 december 2011 22:41

Tjo   


Igår så var jag med Jonna som många redan säkert läst. Vi träffades nere vid Norremark där vi gjorde något spec ...   

Sen tog vi en rejäl promenad och jag hade lite värk i benen efteråt men härligt att benen får arbeta lite. Vi bestämde oss för att gå hem till mig och kolla på film så vi handlade hem godis för fikat var inget att ha, hehe. 


Två filmer hann vi se innnan hon skulle hem. Sen hade man roligt vid diskhon en timme.   


Idag har vi haft gäster på besök. Mamma bjöd oss på dillkött med potatis, mm jag blir hungrig igen känner jag. Till dessert blev det chesscake. Ja, det var som att åka 5-6 år tillbaka i tiden. Det var lille Jespers favo efterätt på den tiden.   


Vet att jag inte bloggar så bra nuförtiden men ni får ha överseende med de.


Kram    /J  

Av tj - 27 december 2011 22:41

Hej alla!   


Har inte bloggat så mycket nu de senaste dagarna. Haft lite att göra och hos mormor är nätet inte alltid att hurra för. Men jag är nöjd med julhelgen som varit och alla verkar vara nöjda med sina julklappar. Vi har inte varit på någon rea och det tyder ju på att allt är som det ska, hehe.


Har ni märkt av stormen Dagmar? Det har jag och knappt kunnat sova natten till idag. Blev att gå upp vid 5 och göra kaffe och äta frukost. Sen jobbade jag med några projekt som är igång just nu. Har även träffat T idag och vi gjorde det vanliga.


Imorgon blir det att träffa Jonna och vi får se vad vi ska göra.  


Kram    /J 

Av tj - 27 december 2011 00:12

Hejsan på er ! Ja denna borde man ha innan varje film på bio, hashaha  



 


MVH /T

Av tj - 26 december 2011 21:00

Hej på er allesammans !! Imorgon är det vardag då igen och julen är förbil, utan någon snö alls  

Min jul har varit bra ska ni veta. Jag har fått en säng, en ny kontroll till wii så att man kan spela flera, sen har jag fått lite saker till skrivbort, läxor och skola, har även fått nya högtalare,,,, eller nu ljuger jag, jag har ju köpt dem själv  


Idag har jag och en kompis spelat det nya Just dance 3 ! Det är ett bra spel med många låtar som man kan lära sig och som man tycker om. Det finns några saker som jag saknar i det som fanns i 2an, som ja har. Men många bra saker som väger så att det blir jämt   


Hur har ni haft det över jul nu då ?  Fått vad ni önskade er eller ? Haft det trevligt med familj och vänner säkert    


Det tråkigaste med detta lov är att jag har prov och läxor som ska vara efter lovet... Det är inte riktigt skönt att behöva tänka på sånt hela tiden att man måste göra saker... 





Hohoho på er  


MVH /T   

Av tj - 25 december 2011 09:40

Så var julafton över den här gången och alla verkar vara nöjda med det som de fått:  

 



Det var ganska mycket man fick det här året, härligt  .


Kram  /J     

Av tj - 24 december 2011 14:16



MVH /T 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards