TJ

Alla inlägg under oktober 2013

Av tj - 31 oktober 2013 23:45

Tjenare på er!

 

Jaha, möte inställt idag, det blir imorgon som intervjun blir av.

Men som man alltid säger så kom det något bra ur det med ju.  

Snygg ny frisyr!! 

 

 

Av tj - 31 oktober 2013 21:05

Jag vet inte om jag har gjort mer eller mindre denna månaden. Det har varit så mycket med allt annat. Just nu skriver jag bakgrundshistorian till en karaktär, så att man lättare ska kunna förstå honom.
Jag har också i dagarna fått svar från ett av de större förlagen. De hade inte alls plats för min bok och antar väldigt få nya namn i sin utgivning. Nähä, det var ju synd. Det hade nog blivit en succé. Men som tur är har jag trakasserat flera andra förlag också.   
Snart är det förresten bokmässa igen, och då på stadsbiblioteket i Växjö. Det kommer en event på det senare.


Ha det bra. Hörs!

 

Av tj - 31 oktober 2013 15:33

   

Av tj - 31 oktober 2013 12:12

   

Av tj - 30 oktober 2013 18:38

Tja på er!!


Idag har vi verkligen lyckats med våra intervjuer, de var hur bra som helst och vi har fått mycket bra fakta. Det bästa av allt är att de lyckades förklara bättre än läraren så nu har man blivit lite smartare!



Detta fick vi bland annat. Det är hur bra som helst för att vi ska kunna berätta för kommunens ekonomi i vårt kommunalarbete!


En lyckad dag som sagt och imorgon kommer förhoppningsvis en till.


Vi avslutar med en snygg blombild. 

   

Av tj - 30 oktober 2013 10:40

   

Av tj - 30 oktober 2013 10:04

   

Av tj - 29 oktober 2013 13:26


Tja på er!

Nu har jag då startat med detta förbaskade kommunalarbete. Imorgon blir det de första intrervjuerna med två politiker om fritiden i kommunen och sedan ytterligare en, senare in på veckan.


Visst kommer jag antagligen att lära mig lite av detta, men det är ett så stort arbete....   

   

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards