TJ

Alla inlägg under augusti 2013

Av tj - 31 augusti 2013 12:41


 

Av tj - 30 augusti 2013 22:53

 

 

Den unga söta blondinen blev irriterad när taxichauffören inte kunde växla hennes hundralapp och utbrast:
- Men, vad i allsin dar har du då växellådan till!?

 

 

Av tj - 30 augusti 2013 19:30



Tjenare på er!!

Idag snackar jag om veckan och lite saker som har varit, alla ha en bra helgn nu!!    



 

Av tj - 29 augusti 2013 18:46

Tja på er!

Snart helg och är så glad över det!

Det har varit en jättebra vecka och nu har vi haft vårt första möte i musikgruppen, det var några som visade lite vad de kunde och nästa vecka ska vi börja spela något.   


 


Av tj - 29 augusti 2013 16:57

I dag har man haft föreläsning med Ekonomismart mellan 9-15. Fått tips om hur man sköter pengar o.s.v
Det bästa av allt var ju att det ingick lunch. Den åt man på Vida Arena och det är kommunen som betalar det. Sen på eftermiddagen blev det kaffe och kärleksmums.
Mycket lärorikt måste jag säga!   

 

 

Av tj - 28 augusti 2013 17:52

 

 

Av tj - 28 augusti 2013 15:00

Fick ett album på posten i dag av Eric.   

 

Vad snällt så säg! Som vanligt en jävligt grym platta. Jag kan inte beskriva hur stolt jag är över den pojken, hehe.

 

 

Av tj - 27 augusti 2013 21:21

I dag har jag tagit mig en sväng förbi polismyndigheten för att förnya legitimationen. Det var faktiskt ett väldigt givande besök och jag stötte ihop med en kär kändis.

 

När jag sedan skulle uppdatera min information så tog ett trevligt biträde emot mig. Polisen i allmänhet har blivit väldigt trevliga och tillgivna. Den kvinnan som skötte mitt ärende var upprörd över sin chef, men bara en halv minut senare strålade hon mot mig. En fantastisk människa så säg.   


 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards