TJ

Alla inlägg under juni 2011

Av tj - 30 juni 2011 19:01

  Från och med kl 20.00 idag till kl. 21.00 på söndag kan ni ställa frågor här på bloggen.  Ni gör det genom att kommentera det här inlägget eller skriv en fråga direkt i menyn.


/TJ  :) 

Av tj - 29 juni 2011 19:30

Hej på er!  


Idag har jag varit mycket kreativ. På jobbet dammsög jag nästan hela verkstaden. Speciellt över hyllan till butiken. Det var snart ett år sen sist så det var härliga klumpar av damm som jag sög åt mig. Efter fikat fick jag stå i kassan. Det var väldigt nervöst de första kunderna och en del skulle betala med kort, vilket inte är så kul i den kassan.


Min förbokade skiva ramlade ner i brevlådan idag. Nu ser samlingen ut såhär:

   

Har även lagat mat och diskat  . Hoppas att ni mår bra och trivs i denna värmen.


/J     

Av tj - 28 juni 2011 21:56

Hej!


Den roligaste dagen på jobbet hittills måste jag nog ändå säga. Först städade jag klart innan fikat. På bara en dag kommer dammet tillbaka så en duktig städare behövs. Efteråt fick jag och en kollega testa många teknikprylar som kommit in. Det var två tv apparater, två skrivare, en cd spelare och sen skulle jag testa så att Xbox fungerade.   


Har hjälpt butiken med deras dator så nu fick man förtroendet att testa och undersöka fler tekniska saker.


Vad händer imorgon tro?


Eric Saade släpper sitt nya album imorgon och en ny musikvideo. För er som bor i Stockholm kan ni träffa honom och få eran skiva signerad runt kl 17.30 på Åhlens City.


Hjälptexter och bruksanvinsning är snart färdiga till den nya utgåvan av cdn Släktens arkiv.


*** Sekretess skyddad text information ***

Mormors present kom i brevlådan. Det var en bok med bilder från hela hennes liv. Hon blev jätte glad för den.   Det kommer att starta en stor frågesport på TJ bloggen.


Vi ses    /J  

Av tj - 28 juni 2011 19:21


Ja, då har vi startat igång Hiss å diss så vad hissar jag idag.. ? 












 
Att Emma varit här idag, å att vi ska va på öland nästa vecka     





 



   

 




 

 

 

   



 

 Att åka till Stockholm....Vem orkar....   









Av tj - 27 juni 2011 21:48



MVH /TJ 

Av tj - 26 juni 2011 22:33

Mormor fyller 60 år vilket innebärt att vi i år åkt runt i Skåne mellan kl 10 - 19.  Bilderna berättar hur roligt vi har haft.


                               /J    

Av tj - 26 juni 2011 15:45

 

Tjenixen alla glada människor   

Äntligen har vi fått en varm och skön dag eller hur ? I Växjö har vi i alla fall 23 grader..AS-skönt  !!  

Men har faktiskt inte bara solat utan städat vårt gamla kylskåp, vet ej va de ska göra av det gamla skrället...   


Ikväll kommer J hem så kanske det blir tid till att ses, vet ej  


Denna vecka åker vi upp till Stockholm faktiskt, vi ska hälsa på mormor och hoppas att det blir årets första dopp också    


Men som sagt det händer lite saker det två veckor som kommer och om vädret håller i sig så ska jag ta me...... sola ocksåå ! 


NU ska jag hjälpa till med maten tydligen, hejdå hörs !

 


/T


In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards