TJ

Alla inlägg under maj 2013

Av tj - 31 maj 2013 21:32

Tja där ute !! 

Ikväll så har vi haft en trevlig stund tillsammans med grannarna. 

Vi har grillat och haft det gött!

Det är andra gången för mig med grillning, andra gången men jag hoppas att det verklige blir mer i sommar.


Det som är tråkigt är att vi brukar ofta säga att nu ska vi

grilla mycket och sen blir det helt enkelt inte av, känner ni igen er?


Aja det har varit en trevlig kväll och det hoppas jag att ni andra också har haft, ha det gött!!


 



Av tj - 31 maj 2013 12:40

Hej på er allesammans!!

Idag ska vi ut och fira för jag har fått veta att jag kommer in på några folkhögskolor och detta är en fantastisk nyhet    Jag har varit orolig över en plan B som jag inte har haft och nu får jag de bästa nyheterna som jag kan få, haha  


 

Av tj - 31 maj 2013 12:22

 

 

Bellman, en ryss och tysk skulle se vem som kunde fjärta en kork längst.
Ryssen fjärtade tjugo meter och tysken fjärtade fyrtio meter.
Då hämtade Bellman korken och stoppade in den. Sen släppte han en enorm brakare och korken försvann.
Efter en vecka kom det på nyheterna:
- Kines skadad i huvudet av kork... 

   

Av tj - 31 maj 2013 12:19

   


- Vet du varför norrmännen har hål i sina paraplyer?
- Neej.
- För att de ska se när det har slutat regna... 

 

   

Av tj - 31 maj 2013 12:17



 Vad är en norsk skidlöpares största problem?


Svar: Att få skidbyxorna över skidorna...

   

Av tj - 31 maj 2013 12:09


    

 

 Tja på er !! 

Fräckis på väg 

 

Två kondomer gick på fest.

 

- Vet du vem som hade roligast?

 

- Den som blev full...

 

 

Av tj - 31 maj 2013 09:00


Mitt slutarbete i ljudmedier blev att dubba ett litet filmklipp. Musiken är från originalet men rösterna och effekterna är pålagda av mig.   

 

 

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards