TJ

Alla inlägg under februari 2013

Av tj - 28 februari 2013 22:47

Halloj på er!


Skolan är igång för fullt igen och det tuffa har redan märkts av. Jag kan tycka att det är lite fult gjort från skolan att lägga alla möjliga slutarbeten så här i slutet. Det är både det ena och det andra i flera ämnen. Naturligtvis är det ju roligt att man har något att arbeta med men alla klarar inte av det hårda trycket. 

Jag har som tur var alltid lämnat in mina uppgifter och arbeten innan deadline. Det finns alltså inga kvarvarande projekt vilket man är tacksam för idag.


Trots det har nu till och med en sån som jag fått känning av prestationsångest. Det ger en enorm känsla till glädje det.    /J

Av tj - 28 februari 2013 17:03


MVH/T

Av tj - 27 februari 2013 16:19


MVH/T

Av tj - 27 februari 2013 12:49


MVH/T

Av tj - 26 februari 2013 21:21

 

Ja, då är det viktigt att du röstar. Detta året har systemet ändrats om så att de 8 som nu står i andra chansen kommer tävla efter ett nu valt startfält. Därefter ska tre bort precis som i deltävlingarna och röstningen nollställs. Så småningom tackar även den fjärde för sig så att 4 bidrag återstår. Dessa ska då duellera med varandra. Ettan med fyran och tvåan med trean. Under duellen kan du enbart rösta via din telefon och inte smsa.


2 bidrag ska alltså gå vidare till finalen. Vilka det blir får vi se.    /J

Av tj - 26 februari 2013 15:31


 Hej på er allesammans!! Idag så tänkte jag berätta lite om moder Ryssland... Om man tänker sig en stilla bilsemester dit så glöm det....


 


  


MVH/T

Av tj - 25 februari 2013 22:35

Hej hej   


Som många vet har praktiken tagit slut och sportlovet tog vid. Jag kan erkänna att jag inte varit så himla aktiv under lovet men haft så mycket att stå i. Dels att vara ledig och njuta. Men jag orkar inte hur mycket som helst så tog itu med lite olika datajobb. Den här månaden har jag kommit en bra bit på boken som jag skriver om nu. Så fokuset läggs på diverse.


Men nu började skolan igen och den sista etappen inleds. Och det börjar med ett hedersuppdrag. Vi ska tillsammans med Religionen och Samhällskunskapen göra ett arbete där vi tar upp ett samhällsproblem. Jag valde direkt samkönade äktenskap som är en av världens viktigaste rättigheter. Jag kommer att jobba med Israel. Det kommer bli väldigt spännande och roligt (eller inte beroende på hur man ser det) att låta hbtq-personer synas från dessa länder. 


Ha det bra    /J

Av tj - 25 februari 2013 18:06

Hej allesammans!


För er som inte vet så kommer veckans utmaning igen med finn fel. 


Ni har några dagar kvar att gissa.


Höger bild är de 1 fel på, vänster är som det ska.


     


MVH/T

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards