TJ

Alla inlägg under december 2012

Av tj - 3 december 2012 18:18


MVH/T

Av tj - 3 december 2012 18:00

Missa inte den spännande fortsättningen på Greveholm. Här ser vi gobitar från 1996 samt introt till uppföljaren.    /J

Av tj - 3 december 2012 16:05

Tjena på er! Nu stitter jag här och tar det lite lugnt innan vi ska åka och spela. Idag har det fortsatt att snöa och snart går det nog inte att cykla mer... Det blir bussen imorgon för mig och J när vi ska ner och spela bowling  


Idag har vi haft redovisning, min grupp var den sista.. Sen såg vi en liten film på 5 min ungefär. Efter lektionen var skoldagen slut och jag och mamma åkte ner till banken för att fixa ett ärende.

Jag hoppas att jag, tack vare det nya stativet, kan göra lite utevideos också till er! Det kanske ni skulle gilla ? Så att det inte alltid är inne!   


Vad skulle ni tycka om lite utevideos ibland, kommentera så får jag veta  


Imorgon kommer förresten det nya batteriet till videokameran om någon ville veta, haha!

Nu ska jag få i mig någon macka innan spelningen, ha det så gött alla bästa läsare som kollar in oss!! 


   



MVH/T



Av tj - 2 december 2012 22:31

Halloj på er!


Det är väldigt mycket nu i dagarna. Studierna börjar pressa och läggs tätare varandra. Samtidigt som vuxenansvaret helt lämnas över åt mig. Har redan fått brev från banken där studiemedlet ska insättas på mitt egna konto. Jag ska ringa imorgon och boka möte för ska ansöka om internetbank. Det är viktigt eftersom jag inser att samhället styrs av pengar överallt. Men innan jag kan handla säkert både inom landet och utanför kontinenten måste detta göras.   


Som myndig har jag också blivit värnpliktig och måste lämna uppgifter om mig själv. Att tjänstgöra och försvara riket är idag vilande och frivilligt men ändras lagen ska de veta vilka som söks. Det var mycket frågor men väldigt smickrande att försvaret hörde av sig.   


Julen är också påväg och därför ser det ut såhär i fönstret:

 


   /J

Av tj - 2 december 2012 21:22


Kort sagt, vilken är bäst ? 



 


MVH/T

Av tj - 2 december 2012 20:46

Hej på er! Hur har ni det? Det var skönt att höra att ni haft det bra i snön som nu har kommit som bara den idag!!!   


Jag ser verkligen fram emot tills det blir riktigt mycket!!!

När kommer ett liltet album man kan kalla det för.. 


Ha en bra kväll !!


 


MVH/T

Av tj - 2 december 2012 01:05

 


/T  

In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards