TJ

Alla inlägg under november 2012

Av tj - 5 november 2012 00:14

 

Godnatt på er allihop  

 

/J

 

Av tj - 4 november 2012 20:06

Var med nu de sista dagarna innan det bestäms, vad tycker ni?  




  MVH/T




Av tj - 4 november 2012 19:16

Hej allesamman. Nu är jag hemma efter ett kyrkbesök och fika. Det var några släktingar, mamma, pappa och jag. Riktigt gott är det ju med smörgåstårta eller hur ! ? Älskar räkorna speciellt, hehe!  

 

Annars har det varit en mysig dag med älsklingen. Igår såg vi ju på skräckfilm men alla överlevde denna gång så inga mardrömmar     Han i filmen blev ju verkligen    och hans fru var verkligen    men ungen var helt   ! Haha en bra förklaring på hur filmen var, eller hur?


Vi såg " En julsaga" tidigare idag också men vi hann inte se klart den innan vi skulle åka.

 

Nu resten av kvällen väntar förberedelser inför skolveckan igen då.. Roligt och tråkigt men så är det alltid ju...


Lite ljus från igår när vi besökte minnes lunden ha en bra kväll!



   


MVH/T

Av tj - 3 november 2012 12:15

Tjena allesammans! Är ni inte vakna än kanske ? Väldigt tidigt för många en lördag gissar jag på  

Snart kommer nog älsklingen hoppas jag. Vi ska testa Just Dance 4 tillsammans! Det blir roligt för jag körde några låtar igår och det är så snygg design på det nya och många roliga låtar. Har ännu inte kommit på hur man ändrar till sitt eget namn i stället för Happy, kanske någon vet som redan har Just Dance 4 ? I så fall säg gärna, haha!  


Sen är det visst någon rikitgt läskig film ikväll som börjar kl 11... Ni vet kanske namnet men jag kommer inte ihåg, i alla fall så ska vi se den tillsammans, beredd på vad som än kan vara i filmen  


Men vi hörs allesammans ! Ha det gött!

MVH/T

 

Kom på det..

   Shining!

Av tj - 3 november 2012 11:57

Idag är man lite seg och orkar inte så mycket av det som ska göras. Gått igenom lite handlingar rörande dödsorsaker för släkten mellan 1905-1911. Övriga små uppdateringar har med gjorts.


Undrar vad som kommer hända mer idag? Vad ska ni göra?    /J 

Av tj - 2 november 2012 22:02


MVH/T

Av tj - 2 november 2012 19:12

Hallå hallå   


Då har man varit sällskap åt farmor i två dagar. Vi har kollat på film, spelat kort och jobbat med det sista från fasters ägodelar. Skönt att allt är igenomgånget.    Nu har jag då åkt vidare till pappa i Moheda. Farmor valde att följa med en dag. Innan jag hamnade här hade vi ätit Tacopaj och hunnit dricka kaffe.


Undrar vad som händer mer ihelgen. I Moheda vet man aldrig   /J

Av tj - 1 november 2012 19:17


Hej alla dansare där ute! Idag har jag spelat mycket wii och dator och wii igen. Sen nu ikväll ska jag börja packa för att imorgon så är det ju Ullared. Det är upp tidigt för mig. Klockan 7 eller något sånt, sen åker vi till älsklingen, mamma och  jag. Sen drar vi då vidare till Ullared och sen är vi väl där ett tag gissar jag på  Har inget som jag ska titta på speciellt, ingen lista eller så, det kanske låter konstigt för er som varit där flera gånger innan men jag får se vad som finns där och så ju.  


Ska äta lite nu innan så ha det gött!


   


MVH/T




In other languages

Kontakta oss.

    

Om oss!

   

Hej alla läsare!

 

Varmt välkomna till TJ-bloggen, som utöver dagliga inlägg producerar videoklipp, musik, bilder och mycket annat!
----------------
Welcome to the TJ Blog, in addition to daily posts, we produces videos, music, photos and more!

 

För mer info:

T's ord och bilder

Väntande text

 

Uppdateringar från J

Uppdaterad 25 oktober:

 

Månadens bilder!

 




 

Sociala medier

                

Media

              

Tips

     

Tävlingar

      

Övrigt

       

Regler för bloggen

      

Läs om hur du kommenterar, ställer frågor eller lämnar åsikter.

Vad vi accepterar eller annat som handlar om bilder och filmer.

  

Klicka här

Er hörna

     

Kommentera, möt och diskutera bloggen med andra läsare och oss.

 

Gör ditt inlägg direkt

Undrar ni något?

    

Missat något av det nya ?

J´s författarskap


Vilka länder besöker oss?

free counters

Läsvärda bloggar

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards